lillespiren2:) Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hei Nå har vi vært å bestilt oss vogn til nurket:) Det ble emmaljunga edge duo, kjøpt på Bebito i Trondheim. Hvilken vogn har dere\skal dere kjøpe?
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 vi har vogn fra forrstemann, også en emmaljunga edge duo 06 modell. har vært veldig fornøyd med vogna! god plass og god å trille. litt tung, men vi har enebolig, så det er ikke noe problem!
lillespiren2:) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Hei høres bra ut:) vi har også enebolig, så enkelt å trille ut og inn
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Det blir nok en bugaboo på oss, har en basson duo fra 04 etter jentene som vi også virker, men har så frykteig lyst på en sånn litne snerten vogn:)
smuppemor Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Har også tenkt å bestille en emmaljunga duo edge...Vet om om d er lang bestillingstid? Er 21 uker så regner med jeg har god tid enda, men greit å vite ca hvor lang tid d tar...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 har kjøpt emmaljunga edge duo i sverige, gleder meg til å begynne å trille..hehe..er bare 21 uker så jeg var tidlig ute kan man si:)
Mammapostei! Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Emmajlunga mondial duo med sportsunderstell, samme som edge...bare synes bagen er litt finere... bestillte den i uken nå, lovet levert i slutten av februar.....
lillespiren2:) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2008 Hei Jeg spurte om leveringstid, og de sa at butikken i tr heim får inn vogner hver uke. Og det tar ca 2 uker her oppe før vogna er i butikken, (så lenge man ikke skal ha en litt vanskelig og uvanlig farge\mønster).
En snupp - og en knert i magen Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Hm, har sett bilde av denne, og den ser veldig bra ut. Men har den bærestropper på bagen? Vi bor i 4. etasje uten heis, så jeg kommer ikke til å klare meg uten det!
lillespiren2:) Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2008 Hei Tror ikke det var bæresæler på bagen nei.. men skal ikke si d for sikkert.
Blå + en i magen Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Ken jeg spørre hva du betalte for denne?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 Duo Edge vogna vi kjøpte i mellomjula har ikke bærestropper. Tror ikke 07 modellene har dette lenger, men vår har en metallskinne på begge sider da som det muligens går an å feste stropper på. Men veit jo ikke om disse tåler belastningen da......
ie28 Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 Vi har bestilt emmaljunga edge duo i dag og vi betalte 7990,- Ca 8500 inkl stelleveske. Vi fikk beskjed om å bestille i god tid ettersom det til tider kan være opptil 3 mnd ventetid =) Synes dette ser ut til å være en skikkelig bra vogn, så gleder meg stort til å innvie den i juni =)
mamman te JM og M Skrevet 19. januar 2008 #14 Skrevet 19. januar 2008 ja vi var på barnas hus i trondheim idag å kjøpte oss en tfk!! sportsvogn å bag med litt tilbehør!! de starter salg om mandan,men i å med at vi bor ca 1,5 times kjøring unna, fikk vi den til tilbudspris å litt mere rabatt etter pruting!!!! tihi så nå får den stå noen mnd til pynt,men greit å spare litt penger å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 19. januar 2008 #15 Skrevet 19. januar 2008 skrev et svar litt over her om at jeg kjøpte emmaljunga edge duo og de har ikke bærestropper fordi det var en fare for at de løsna, så de har kuttet ut det på emmaljunga ihvertfall pga faren...men det er sånne metallhåndtak på den ihvertfall...vet jo ikke hva det er på andre vogner da.
-sga- Skrevet 19. januar 2008 #16 Skrevet 19. januar 2008 Vi har en sort TFK joggster twist fra førstemann, som kommer til å bli brukt en gang til. Bruker sportsvognen mye, da junior bare er 1,5 år. Mulig vi kjøper et ekstra understell. Er så fornøyd med vognen - har anbefalt den til mange. Kjenner i hvert fall 10 andre som har vogna (venner/barselgruppe) - og ikke noen negative opplevelser.
Gulljenta mi:) Skrevet 20. januar 2008 #17 Skrevet 20. januar 2008 Har kjøpt helt ny brio vogn til litt under 4000 kr. Kjempefin:)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #18 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Så på emmaljunga duo i Sverige i går. Mondial har bærestropper, men ikke edgebagen. Der kostet vogna 7690 med sportsunderstell og 7290 med classicunderstell inklusiv en enkel stelleveske.
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #19 Skrevet 20. januar 2008 emmaljunga duo edge bagen vår fra 06 har bærestropper, men de ligger inni den lomma som har glidelås på siden. mulig det er fjerna fra nyere modeller ,men dere kan jo sjekke om de ikke bare er godt gjemt?? har aldri brukt dem da..
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 20. januar 2008 #20 Skrevet 20. januar 2008 har sjekka veldig godt at de ikke er gjemt..hehe..ei venninde avmeg som har samme vogna ringte å hørte med butikken der hu kjøpte vogna og da ble det sagt at de er fjernet pga faren for at de ryker, dette er da på 2008 modeller som vi har..
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #21 Skrevet 20. januar 2008 Hei igjen! Vil bare gjøre oppmerksom på at de ikke har fjernet bærestroppene på Mondial altså- ikke 2008 modellene heller. Har katalogen for 2008 her, og damen i butikken fremhevet nettopp bæreselene som positivt på mondial. Med kursen som er nå er det også en del å spare på å kjøpe i Sverige så løp og ljøp jenter:)
skatten kom i mai :) Skrevet 20. januar 2008 #22 Skrevet 20. januar 2008 vi har bærestropper på vår edge duo bag.. de er bak glidelåsen på sidene... vi har en 07 mod..
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 20. januar 2008 #23 Skrevet 20. januar 2008 Vi kjøpte Duo Edge 2007 modellen og den har bærestropper. (ligger i glidlåslommene på sidene) I butikken fikk vi opplyst at 2008 modellen ikke hadde bærestropper, så derfor valgte vi å kjøpe 2007. Var vist bare fargene/mønstrene og bærestroppene som var forskjell fra 07 til 08.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #24 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har også bodd i 4 etg uten heis. Jeg hadde en duo vogn med bære seler på, men endte med å kjøpe en softbag til å ha oppi duobagen, for den harde duo bagen var noe herk å bære opp og ned. MYE lettere å bære softbagen. - og iallefall etter hvert som lille blir noen måneder og veier litt mer... Nå har vi flyttet i hus, og kommer til å bruke samme vogna til h*n som er på vei nå (o: Brio duo vogn.
løveprinsen <3 Skrevet 20. januar 2008 #25 Skrevet 20. januar 2008 Jeg bare lurer... må en alltid bestille vogn. Får en den ikke med seg hjem fra butikken? Om jeg for eksempel kjøper vogn på barnas hus. Er det bestilling der også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå