Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min nr.5 og jeg har aldri hatt bekkenløsning før, derfor vet jeg ikke hva jeg skal kjenne etter. Men om nettene våkner jeg og har SÅ vondt i den hofta jeg ligger på, er jo bare sidene jeg får til og ligge på så må bytte mange gang i løpet av natten :-) Er dette bekkenløsning, eller rett og slett det at det blir for tungt for hofta med den ekstra tyngden det er ??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Vondt på den siden jeg ligger på. Kan være en mild bekkenløsning, for jeg begynte så vidt og få det ca halvveis i svangerskapet, men det gikk heldigvis ikke lenger. Det kan også være, som du sier, at det blir for mye tyngde på siden.

For meg hjelper det og ligge i stabilt sideleie. Altså det øverste benet bøyd i kneet og litt mer over til siden.

Håper du finner ut av det.

Skrevet

Har bekkenløsning, og det sitter på en måte bak rompa. De siste ukene har jeg også fått vondt i den ene hofta, men fysio sa at det ikke hadde noe med bekkenet å gjøre. Men har ikke fått klarhet i hva det er, da..

Skrevet

jeg hadde det også slik en periode.. nå tar jeg en pute under kneet/ mellom beina for at ikke tyngden nedi sengen skal bli for ille.. dette har i allefall hjulpet meg... verdt å prøve....

Skrevet

Det er ikke bekkenløsning. Mest sannsynlig er det en muskel som har blitt overbelastet. Kanskje liker du bedre å ligge på den siden, og gjør det så ofte at det irriterer muskelen?

Prøv å masser deg der ofte.. En fin metode er å sette en tennisball mellom rompa og veggen, for å så bevege deg litt frem og tilbake og bruke tyngdekraften som hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...