Gå til innhold

God morgen Prekæs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt uvant å våkne til fuktig og kald luft men allikevel deilig... Norsk kaffe er skikkelig godt!

Gleder meg til i kveld:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg logget akkurat på. Synsk? Velkommen hjem, og satser på at du har en skikkelig brunfarge slik at vi kan fremheve hverandre i kveld:)For denne kroppen er mildt sagt hvit. Tror det er enklest å ta toget til Oslo og treffe dere der. Er to til som har meldt seg på, og ingen har trukket seg som jeg har fått beskjed om.

Skrevet

Jeg har fått spanskesynsken..... Takk og brunfargen er på plass. (Hva er det med luften på fly som stjeler brunfarger?)

Morsomt at vi blir flere som skal møtes. Bord til 10 - 12 stk holder vel da?

Da møter jeg deg i Oslo ved den store klokka....

Skrevet

Dere får ha det morsomt i kveld, og husk at jeg er med dere i ånden...

Skrevet

Bare å komme om det passer.

Hvordan går det med frøken Fryd?

Skrevet

Takk, men jeg tviler.

Det går elendig. Vondt, maksimalt slapp, og fått en postop.infeksjon og må ha antibiotika, men så vondt å svelge at det er nesten umulig å få i drikke engang, for ikke å nevne svelge vond medisin tre ganger daglig. Og våken om natta av vondt, eller tørst men orker knapt svelge tre slurker - og i natt spydde hun opp igjen det hun drakk, fullskift (inkl overmadrass) på dobbeltseng i tretida er ikke drømmen... og vi venter på ny vaskemaskin, så alt må kjøres til svigers. Hurra.

Skrevet

Ser ingen har meldt avbud, så da får vel jeg være den første.

Har sjuk, men ikke sjuk, sjuk unge:p

(dvs, jeg og legen er ikke enige)

Håper det ikke blir lenge til neste gang for dette hadde jeg gledet meg enormt til:(

Skrevet

Du har sjuk men er ikke sjuk, sjuk unge??

Du mener at barnet er sykt men ikke legen? Skjønner godt at du vil være hjemme da:o)

Kom om du føler for det. Du har jo nummeret mitt:o)

Skrevet

Mener at Kozi k (eller noe sånt, også meldte avbud i en annen tråd...)

Skrevet

Kozy skulle kommet sammen med meg, hun har også sjuk unge og en annen forpliktelse i kveld tror jeg.

Men nå er dere sikkert alt i Oslo og koser dere, og her sitter jeg... *hmpf*

Skrevet

Jeg er også her da, Tillie;-D Er for øvrig i Oslo, men ikke på noe treff,-D

Skrevet

Men jeg skulle vært på treff.

Jeg har SÅ lyst på mat fra Fridays! *siiiikle mer enn siklerotte*

Skrevet

Hehe, jaja... Men altså, du overlever! Tror du ikke jeg var deppet når det ikke ble grillfest på meg i sommer, liksom...? I drammen....

Jeg liker ikke mat der uansett... :P Og dessuten sikler ikke siklerotter!

Skrevet

Hehe, grillings her er snaddermat...

Bare vent, det kommer det kommer.

Gubben skal faktisk handle grillmat i slutten av februar allerede. (utenlands, vi liker kugalskap:p)

Skrevet

Hehe, såpass... Dere drammensere... Jeg spiser ikke kjøtt da, men skal nok få det morsomt uansett... :P Gledr meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...