Mayken Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hva er deres oppfatning? Føler dere at dere kan stole på legevakten og det de kommer frem til? At dere blir tatt seriøst og grundig undersøkt Eller drar dere til fastlegen etter å ha vært på legevakten for å få en ekstra undersøkelse for å være sikker?
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Har vært på legevakten, men synes ofte man kan få litt "svada-svar". Tar ofte kontakt med fastlegen etter helgen(for det er som regel i helgen det blir legevakt)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Vi drar ikke til fastlegen etter å ha vært på legevakten nei, om vi har fått beskjed om hva det er/ikke er og eventuelt fått medisiner. Umiddelbart tenkte jeg at det er enorm sløsing, og ikke rart det er køer om folk drar begge steder bare for å dobbeltsjekke. Hvis man ikke stoler på legevakten og alikevel må dra til fastlegen så er det vel ikke noe grunn til å dra på legevakten bare for å ha vært der?
virra Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 her drar vi kun på legevakta hvis det er akutt eller om kvelden/i helga og ikke kan vente til legekontoret åpner. Nå må det også sies at jeg har kun en gang har opplevd å måtte vente til dagen etter hos fastlegen...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 på legevakta er det mye rart.... har fått mange rare svar der... mens fastlegen min er en engel. han er utrolig flink. han er forsivt ikke så veldig inponert over legevakten selv
SuperGlad Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Her ringer jeg fastlege hvis vi trenger det på dagtid, ellers så koster det meg ingen kalorier å ringe /dra ned på legevakta. Har bare positiv opplevelser med legevakta, men tror jeg er en av de få heldige. Har alltid blitt tatt seriøst med det jeg har kommet med enten det har vært meg eller en av barna. Er godt fornøyd med at de tar prøver for å finne ut hva som virkelig feiler oss istedet for å bare gjette å sende oss hjem med en resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå