Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Min lille er 1,5 år har 39,5 i feber, tror han har vondt i øret.. Hadde dere lagt deres ut når det er 7 varme grader? Tenker det er litt godt med frisk luft jeg.. Posen hans er varm og det er lunt der han ligger.. ????????????
milla mi Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 NEI det må du ikke gjøre ...du må heller ta å kle av ungen mest mulig og legge han i sengen med ett teppe el lign...og gjerne med vinduet litt åpent!! du skal ikke pakke på en unge med så mye feber nedi en poose...
mizz25 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Herregud,det kunne æ ha gjort,eller æ har gjort det før å legen sa det ikke var noe problem så lenge man ikke overkledde ungen å kjennte på den innimellom =)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg fikk også beskjed av legen at jeg kunne la han sove ute, så lenge han ikke frøs...så det gjorde jeg, ble ikke dårligere av det. Men fikk seg en god kvil, og det trenger de=)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg bruker forresten regntrekket, så slipper han å få vind rett inn i vogna;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå