Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Samboeren min gjennom de 4 siste årene gikk fra meg for en uke siden fordi han ikke hadde følelser for meg lengre..Etter en uke tenkeboksen og maaaange samtaler til langt på natt på msn ble vi enige om å fortsette fordi han hadde masse følelser for meg alikevel=) Han skjønte at følelsene var der etter 3-4 dager, og at han savnet meg og ungene kjempe mye! Nå har han vært her i 2 dager og vi er sååå forelsket! Vi skal gå til familieterapi for å få hjelp til de problemene vi slet med, og som sikkert kommer når hverdagen innhenter oss! Vi er super lykkelige, og ungene er i ekstase over at pappa er hjemme igjen:)
Nit@™ Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Det er jo kjempebra om dere finner tilbake til hverandre! Lykke til videre!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Har fulgt med på innleggene dine og lurt veldig på hvordan det går med deg! Så bra å høre at han er hjemme igjen!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Godt å se at han ombestemte seg før det var for sent! Lykke til!
~Fanta~ Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Så flott da! Det var godt å høre på morgenkvisten! Da ønsker jeg dere masse lykke til, og husk at nå må dere begge både gi og ta på veien videre;o)) Tvi tvi, og all lykke til med forholdet!
Alba44 Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Ingenting er vel bedre for dere enn at dere har funnet tilbake til hverandre ) Håper dere får god hjelp gjennom samtaler!! Lykke til!!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Kansje han trengte avstand noen dager for å skjønne det? Dette var godt nytt i hvertfall :-) Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå