Gå til innhold

Mamalari.. Hvis du har tid og lyst :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo blitt spådd ang graviditet av deg før. Men hørtes så spennende ut med de du har sett på sånn generellt, som du får opp bilder på. Så får du opp ett eller annet på meg og sambo, er det bare å fyre løs om du har lyst:)

Jeg er født 18.11.75

Han er født 04.02.75

Vennlig hilsen meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du to jenter ifra før? Får opp at du har to barn, og føler begge er jenter.

Er du lys, halv langt hår, og mannen din mørk, får opp et bilde her, tror det er dere

Ang forholdet deres så får jeg opp at det går litt opp og ned, men at du er veldig fornøyd slik det er nå. Er du eller mannen din litt sliten for tiden? Får opp at en av dere er litt urolig og sliten. Har en følelse på at det er deg.

Bor dere litt avsides til? Får opp at dere bor i et hus, tror det er rødt, får opp fargen rød. Og at det er litt skog rundt. Ikke slik at dere bor midt i skogen, men det er litt rundt huset. Det som dukker opp i hodet mitt.

Ser ut som ting vil gå ganske greit fremover. Har dere tenkt å reise litt i nærmeste fremtid? Får opp det. Og har dere mørk/ svart bil? Stasjonsvogn av noe slag? Får opp at dere liksom reiser bort, så sitter dere i en mørk bil:p

Var dette som dukket opp, vet ikke om det stemmer, men morro om du kommer med tilbakemelding

Skrevet

Jeg har to jenter fra før, begge med lyst litt langt hår. Jeg er også lys, men har ganske kort hår. Samboeren min er helt mørk i håret, og helt kort.

Forholdet har gått opp og ned, men er inne i en god periode nå, så nå er jeg fornøyd :)

Vi bor litt avsides til. Ikke at det er så langt til folk, men det er på landet, uten så mange naboer nært innpå. Og det er litt skog rundt, litt unna huset. Huset er hvitt og litt lys blågrå (rakk ikke å bli ferdig med å male i fjor), men taksteinen er knall rød, så da var det nok den du så :)

Vet ikke hvordan det blir med reise, ingen planer for øyeblikket, men nærmere sommeren blir det kanskje en tur. Jeg har en ganske mørk grå stasjonsvogn. Samboeren min har en burgunderrød bil, ikke stasjonsvogn.

Jeg er urolig og sliten om dagen, så det stemmer nok det. Sliten har jeg vært lenge altså. Men jeg pleier å sove så godt om natta. Sovne med en gang jeg legger meg, og sove hele natta. Nå er jeg så urolig i kroppen. Såpass at kjeven blir vond pga spenninger. Jeg har vondt for å sovne, og våkner flere turer hver natt. Hvert slik over ei uke nå.

Ser du hva som kan være årsaken, og om det gir seg snart?

Jeg var hos nevrologen min forrige torsdag, og skal ha møte med arbeidsplass og lege og NAV på onsdag. Gruer meg til dette, men føler ikke at det er så ille at det burde gå ut over nattesøvn. Cirka 4 dager til ikm. Regner med at tante rød kommer som hun pleier, og at jeg ikke er gravid?

Jeg synes du er kjempeflink jeg. Det meste av det du skrev stemmer. Blir veldig imponert, og skjønner ikke hvordan du får til :)

Tusen tusen takk, det var veldig artig :)

Skrevet

Takk for tilbakemelding. Fint å høre at mye stemmer. Er spennede å høre om det man får opp stemmer eller ikke. Sånn som når det dukker opp bilder i huet, så må man tolke de. Så er det å tolke det på rett måte. Sånn som når jeg fikk opp fargen rød ang huset ditt, så tolket jeg det som at huset var rødt, men her var det faktisk taket. Men er morro å vite hvorfor man får det opp. Er ikke alltid man vet hvorfor man får opp ting før man har fått tilbakemelding.

Føler meg veldig tung i hodet og sliten når jeg ser på deg. Klarer ikke å få opp årsaken, men det er nok ikke så langvarig. Føler det vil gi seg snart. Beklager at jeg ikke kan gi deg noe svar på dette.

Tror desverre ikke du er gravid nå,fikk jeg opp det sist? Føler det vil skje noe snart. Får en følese av mars.

Skrevet

Du har spådd meg gravid i mars tidligere, med en gutt. Så da er det bare å vente og se :)

Tenkte kanskje at det kunne være en årsak til uroen i kroppen min. Men det er vel helst at kroppen min ubevisst jobber og grubler med møtet på onsdag kanskje. Håper jeg kan roe meg og sove bedre etter det møtet.

Tusen takk igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...