fiona71*2pp Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Vet ikke om det er noen her lenger fra sist. Men det er vel uansett mange nye Nå er snuppa vår snart 1 år ( 15.neste mnd), og vi har hatt en del slit siden hun var 6/7 mnd. Men men, hun er nå så nydelig uansett, at tross slit og alt, så ønsker jeg meg nå en baby til Det er vel veldig lite trolig at det vil skje, da snuppa her kom mot alle odds, og er ett mirakel større enn jeg og samboern noen sinne kan forstå. Allikevel, så kjente jeg faktisk skuffelse nå da mensen kom Vet ikke hvorfor, har ikke tenkt så mye på ny baby, før plutselig nå. Er det kanskje bare for at hun faktisk fyller 1 år kanskje, og babyen min er ikke noen baby lenger ) Mye mulig vil jeg tro. Men, allikvel, jeg vil prøve meg, skjer det, så skjer det... man skal jo aldri si aldri... Det er jo bevisst en gang for alle med snuppa som sitter her på kjøkkengolvet og spiser kjeks nå Når er det man har best mulighet for å bli gravid?? Jeg har ingen peiling på slike ting, da vi aldri egentlig har prøvd pga det ikke var aktuelt. Men NÅ vil jeg prøve Kanskje feil forum... Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Gutten min er også snart ett år, og tiden har gått såå fort! Men det er så herlig å se når dem utvikler seg til å bli så stor å så flinke! De fine personlighetene som kommer frem=) Når det er best å prøve, er vel i eggløsningen. På babyverden.no så skal de ha en eggløsningskalkulator. Da skriver du inn datoen for siste mens og hvor lang syklus du har. Da får du frem når du har eggløsning. Tror det er lurest å prøve i dagene rundt eggløsning. Masse lykke til=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå