Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Flere som er oppe tidlig, eller er det mange som er så heldige og har sovebarn som gjerne sover lenge i helgene? Vi har vært våkne siden kl 06, merker man blir litt ekstra trøtt når man slipper å stresse av gårde til bhg og skole, men det er samtidig utrolig deilig og bare kose og slappe av.. Her er dagen vår så langt http://noahlille.blogspot.com/ Håper alle får en kjempe fin lørdag:) Stor klem fra Lisa & Noah:0)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 god morgen.. har vært oppe siden klokka 05.30 *gjeeesp* skal på jobb fra klokken 10-18, så må vel snart hoppe i dusjen...
blittmamma07 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 vi har vært våkne siden 5 på 5 jeg nektet å ta henne opp før 6, men det betyr vel at hun vant allikavel siden hun sutret i en time. tidlig det ja ... særlig på en lørdag
kariuss Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 jada,her er vi våkne;) liten baby på 2 uker idag så ikke helt i rutiner enda nei... god lørdag til dere og!
noLadyjustME Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Oppe å hopper, og vert det en stund:p Goood mårnings:))
Karoline's*mamma Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 God morgen! Her sov vi litt "lenge" idag, dvs. heilt til ti over sju. Deilig å sleppe å stå opp, når klokka berre viser 5.xx God lørdag til alle sammen
Nit@™ Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Her startet dagen 6.30. Etter å ha vært oppe halve natten er det litt tidlig etter min smak ) Var pappan`s tur til å stå opp egentlig, han sov lenge forrige helg, så denne helgen var "min", men hvem er det som ligger å "busselalle", joda, det er pappan det. Han har funnet ut at dersom han drøyer litt så står jeg opp likevel. Jeg må ta meg i nakken å late som om jeg sover tror jeg ;o) God morgen alle sammen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 God morgen til deg også Lisa:-) Her er det bare jeg som er våken foreløpig. Tror nok jeg er det eneste A-menneske av alle 5 her i huset:-) Så nå har jeg lest avisa og tittet inn på dib:-) Skal gå og legge meg igjen og se på frokost-tv jeg:-) For frøkna våkner nok snart, når hun hører mamman romstere rundt:-) Ha en strålende fin lørdag! Klem fra
boble <3 Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 God morgen:0) Her fikk vi sove helt til 7.30:0) Er trøtt som bare det for min lille snupp våkner hver annen time hver natt. Får lage meg litt kaffe:0) Ha en super dag alle sammen!
3 blå Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 God morgen Vanligvis sover vi til halv9 her i huset (når det er barnehagedag vel å merke...), men i dag våkna lillegutt litt over 7. Puh, trøøøtt! Det blåser så veldig her, så jeg har våkna mye i natt...liker ikke storm jeg, hehe. Men, men...vi får vel komme oss i dusjen å ut å gjøre noe i vinden kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå