Gå til innhold

God morgen:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som er oppe tidlig, eller er det mange som er så heldige og har sovebarn som gjerne sover lenge i helgene?

Vi har vært våkne siden kl 06, merker man blir litt ekstra trøtt når man slipper å stresse av gårde til bhg og skole, men det er samtidig utrolig deilig og bare kose og slappe av..:)

Her er dagen vår så langt http://noahlille.blogspot.com/

Håper alle får en kjempe fin lørdag:)

Stor klem fra Lisa & Noah:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god morgen..

har vært oppe siden klokka 05.30 *gjeeesp*

skal på jobb fra klokken 10-18, så må vel snart hoppe i dusjen...

Skrevet

vi har vært våkne siden 5 på 5

jeg nektet å ta henne opp før 6, men det betyr vel at hun vant allikavel siden hun sutret i en time.

tidlig det ja ...

særlig på en lørdag :)

Skrevet

jada,her er vi våkne;) liten baby på 2 uker idag så ikke helt i rutiner enda nei... god lørdag til dere og!

Skrevet

Oppe å hopper, og vert det en stund:p

Goood mårnings:))

Skrevet

God morgen!

Her sov vi litt "lenge" idag, dvs. heilt til ti over sju. Deilig å sleppe å stå opp, når klokka berre viser 5.xx

God lørdag til alle sammen :D

Skrevet

Her startet dagen 6.30. Etter å ha vært oppe halve natten er det litt tidlig etter min smak :o)

Var pappan`s tur til å stå opp egentlig, han sov lenge forrige helg, så denne helgen var "min", men hvem er det som ligger å "busselalle", joda, det er pappan det. Han har funnet ut at dersom han drøyer litt så står jeg opp likevel. Jeg må ta meg i nakken å late som om jeg sover tror jeg ;o)

God morgen alle sammen!

Skrevet

God morgen til deg også Lisa:-)

Her er det bare jeg som er våken foreløpig. Tror nok jeg er det eneste A-menneske av alle 5 her i huset:-)

Så nå har jeg lest avisa og tittet inn på dib:-)

Skal gå og legge meg igjen og se på frokost-tv jeg:-) For frøkna våkner nok snart, når hun hører mamman romstere rundt:-)

Ha en strålende fin lørdag!

Klem fra

Skrevet

God morgen:0)

Her fikk vi sove helt til 7.30:0) Er trøtt som bare det for min lille snupp våkner hver annen time hver natt. Får lage meg litt kaffe:0)

Ha en super dag alle sammen!

Skrevet

God morgen :)

Vanligvis sover vi til halv9 her i huset (når det er barnehagedag vel å merke...), men i dag våkna lillegutt litt over 7. Puh, trøøøtt!

Det blåser så veldig her, så jeg har våkna mye i natt...liker ikke storm jeg, hehe.

Men, men...vi får vel komme oss i dusjen å ut å gjøre noe i vinden kanskje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...