Athene75 Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Lillegullet er jo helt turbo på nattestid jo...blir snart gal jeg nå. Er jo helt umulig å få seg noe søvn. I tillegg har jeg slitt med søvnen de siste 2 månedene allerede. Kommer jo til å bli utslitt til fødselen jeg jo med kun 2 timer søvn pr døgn....og bedre kommer det vel ikke til å bli
3 skatter ute:) Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 noen netter er det vanskelig og sove ja og er det først vanskelig så er det vanskelig sovnet kl 3.30 i natt og kl 6 våknet jeg ikke mye søvn det vondt å ligge var det i natt også pyton å ikke få til å sove når man vil
Athene75 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Ligger våken til mellom kl 06 og 08 på morgenen jeg før jeg sovner som regel. Og da blir det 2 timer søvn på formiddagen kanskje. Begynner å tære på både energien og humøret dette nå. De to siste månedene har jeg jo sovet innimellom, men vært våken 1-2 ganger i timen. Så nå begynner jeg å bli ganske sliten av hele greia gitt.
Bella 31 Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Ja! Jeg sover utrolig lite i forhold til det jeg pleier. Går ut over humøret her i perioder. Og nå skal man liksom glede seg til det som snart skal skje, sørge for at nødvendig utstyr kommer i hus etc...og det er sikkert en fordel å ha sovet litt før fødselen som du nevner.
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Uff ja...i natt våknet jeg 0400 og trodde det var morgen..har ikke sovet etter det..selvom jeg prøvde hardt.
Ninemi Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Jepp... Sto opp 04.10 i morges. Håper jeg får sove mer i natt...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Er dere langt på vei nå da? Jeg syntes det var verst i rundt uke 30-32, så roet det seg litt igjen..Sikkert fordi det er trangere nå, og den har roligere bevegelser. Nå virker det som den våkner når jeg våkner. Men kjenner noen bevegelser i halvsøvne også ja! Nå er det egenlig bare halsbrann og bekkenet som plager meg om natten.. Så vondt å snu seg!! Men ikke noe plager om dagen, når jeg sitter og går..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Jeg synes også det var mer aktivitet natterstid for noen uker siden, rundt uke 30-32. Nå er det veldig mye i det jeg legger meg ned, men roer seg etterhvert. Det blir jo mindre og mindre bevegelsesfrihet. Har god erfaring med å smøre inn magen med olje/krem etter jeg har lagt meg. Virker nesten som hun roer seg av det... Jeg sliter med at nurket lirker ett-eller-annet (ben/arm el) innunder ribbena mine. Skikkelig ubehadelig. Noen andre som har samme erfaring?
tertilus Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Er 36 + 4 og har slitt med søvnen siden før jul. Sover som regel to timer på og to timer av hver natt. Trøster meg med at jeg nå er vant til nattevåk. Blir hyggeligere når bebisen kommer da Sliter med halsbrann, kramper, aktiv bebis og kynnere om natta som gjør kroppen urolig.
sebastian + en til Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 Ja, i natt sovnet jeg ikke før nærmere kl.6.00. Og snorket da som er udyr iflg samboer:) Det er så rart, men om natten får jeg vondt som om jeg har urinveis infeksjon ,men langt opp mot nyrene. Det svir ikke når jeg tisser, men får vondt i rumpen. Tenker da at jeg må levere en urin prøve for kontroll. Men om morgenen er de symtomene borte igjen. Noen andre som har det samme? Er blitt skikkelig mørkeredd om natten og....selv med samboer rett ved siden av meg. Idiotisk....lytter til all slags lyder. Gjør det jo ikke lettere å få sove da. Var ikke slik tidligere, så jeg håper det forsvinner etterhvert også. Er 33 +2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Sover bare noen timer om gangen, ja... Må stadig opp å tisse. Tror egentlig ikke lillegutt er så aktiv, ikke derfor jeg sovner, men tror bare jeg sover mye lettere enn jeg pleier. Nå har jeg på toppen greid å bli skikkelig forkjøla, så hele kroppen verker... Tok meg en pinex kl 9 i dag morges, og sov faktisk helt til nå, så det er beste og lengste kvalitetssøvnen jeg har hatt på lenge. Var helt vått i senga av svette, så hadde nok litt feber som måtte ut. Og nå føler jeg meg faktisk litt opplagt... Lenge siden... Kanskje jeg til og med orker å ut å gå meg en tur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå