FjaseFrøken Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Nå er jeg på dag 9etter EL å etter jeg tisset på morgenen fikk jeg skikkelig smerter nederst i magen...hatt murringer å stikninger i mange dager,noe jeg heller ikke pleier å ha før tr. Men etter jeg tisset fikk jeg så vondt at jeg nesten ikke klarte å bevege meg... Bør jeg anse det som normalt eller kan det være noe annet med meg som ikke har med graviditet å gjøre tro? Nå etter litt under en time er det fortsatt vondt men det har hjulpet mye så nå trenger jeg ikke bare ligge musestille:) Skal reise avgårde på langtur om en halv time så håper flere her er tidlig oppe..hihi
Gurine Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Tenker litt på at det kan være en urinveisinfeksjon av det du skriver jeg. Da kan det godt gjøre vondt ei stund også etter at man har tissa. Sjekk om det kommer tilbake neste gang du tisser. Festesmerter har jeg ikke vært borte i, merket ikke noe slik de to gangene jeg har vært gravid.
så gla' Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Huff. Dette høres ut som uvi. Aldri hørt om at det skal gjøre vondt å tisse dersom en er gravid. Du bør nok levere en urinprøve hos legen. Drikk masse i mellomtiden. Og du, det betyr jo ikke at du ikke er gravid for det. Masse lykke til!
FjaseFrøken Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2008 Ja det kan jo være det...men har hatt uvi mange ganger å det har aldri en eneste gang vært vondt i magen...det var akkuratt som mens smerter liksom bare myyyye kraftigere nederst i magen... kjenner murringer nederst i magen hele dagen men etter blæra er tømt hver gang trer de frem bittelitt sterkere... Kjenner man uvi i magen? for hver gang jeg ahr hatt det har det svidd/brent når jeg tisser å leeenge etterpå men det er liksom bare i underlivet jeg har merket det,ikke i magen...hmm...
Eva76 Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Har hatt uvi både med og uten vondt i magen. Siste gangen hadde jeg så vondt at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Er det kommet så langt er eneste utvei å komme seg til legen. Jeg fikk skjenn for å ha venta for lenge.
FjaseFrøken Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 Ja da får jeg bestille meg en legetime:) Tusen takk for tips;)
FjaseFrøken Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2008 Blir ikke enig med meg selv her...tror ikke det er uvi alså for det tar så "tak" i rompa/halebin-området å ryggen innimellom åsså... jaja...finner vel ut av det:S
kitta216 Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 ikke for å skremme deg... men jeg hadde slike smerter du beskriver når jeg hadde en exu... uansett ta turen til legen... Lykke til og god bedring!
FjaseFrøken Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2008 uff da,det hørtes skummelt ut:S
LabbogLine Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Hei! Jeg har også hatt en exu, men jeg tror ikke du kjenner en exu så tidlig, så det er nok sikkert ikke det:) har du tatt graviditetstest da? er nok sikkert lurt å bestille en legetime og få det sjekka ut ja:) Er jo ikke noe godt å gå rundt å engste seg sånn! Lykke til:)
FjaseFrøken Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2008 Det var litt betryggende å høre...puh.... Ja tok en test igår (4 dager før ikm) så da var den jo seff negativ,men puppene blir bare mer å mer ømme for hver dag så jeg håper fortsatt...hihi
LabbogLine Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Hehe:) Jeg også! Har ikm en av disse dagene, er superspent! Er min første prøveperiode etter jeg hadde exu, så blir litt ekstra spennende denne gangen:) Lykke til, krysser fingrene for oss begge, og selvfølgelig for alle andre her inne på bli gravid:)
FjaseFrøken Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. januar 2008 Ååå så spennende:D Krysser fingrene for deg også... blir spennende å se alså..når skal du teste tror du?
LabbogLine Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Kjempespennende:) Har testet allerede jeg, ble så redd når jeg spottet i en uke nå. Testen var selfølgelig negativ:( Tenkte det var en ny exu på gang. men nå har det gitt seg helt, men TR har ikke kommet enda.. Skal teste på nytt på tirsdag tror jeg, hvis jeg klarer å holde meg:).. enn du?
FjaseFrøken Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 20. januar 2008 Så kjipt at den var neg. men det er jo fremdeles håp når tr ikke har dukket opp:D Jeg tester nok på tirsdag eller onsdag tror jeg for har ikm på onsdag. HVIS jeg klarer venter jeg ennå litt lenger,men det tviler jeg på at jeg klarer..haha
LabbogLine Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 Hehe:) Vet hvordan det er ja:) Er fryktelig dyrt å være så nysgjerrig som jeg er! Har 3 tester igjen, og de skal få ligge et par dager til! Lykke til på tirsdag eller onsdag da!
FjaseFrøken Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. januar 2008 Ja dyrt er det definitift...hihi... Masse lykke til med testingen da:D Gleder meg til å høre hvordan det har gått når den tid kommer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå