Gå til innhold

Nippet til depresjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det ikke skjer noe ting snart så tror jeg at jeg havner i depresjon (har hatt tendeser tidligere (før svangerskapet), men har da kunnet jobbet meg ut av det) men nå sliter jeg sikkeli om dagen....

Har så utrolig mye vondt pga graviditeten... har gått opp 30 kg, så selvbildet har gått i dass, selv om min kjære er så go og snill:)

Men disse 30 kg har ført til trykk på store blodårer slik at det gjør så innmari vondt!! Innsiden av høyre lår er så ømt at jeg har mistet nattesøvnen...

Leggene er ømme pga begynnende åreknuter, noe som tydligvis også kommer i lårene (kjenner klomper under alt vannet/fettet).

Ellers har vannet gitt trykk på venstre håndledd slik at det kan helt uten videre dett ut av ledd...

Pga all den ekstra vekten får jeg vanvittig vondt i ledd i knær og ankler, beinhinna i leggen... kjennes ut som om man er mørbanket!!

Og pga alt det vannet i kroppen så får jeg ikke på sko, eller sokker... får ikke løftet beina, kjennes ut som huden vil sprekke om jeg sitter bøyd med beina.

Og strekkmerkene når snart ned på leggene....

huff, dette var dagens sytemelding!!

Men om det ikke skjer noe snart så tror jeg ikke jeg er psykisk sterk nok til å holde ut under fødsel...

Det gjør så vondt!!!!! Psykisk og fysisk....

Håper noen har noen gode ord...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da... :(

Nei dette høres ikke godt ut!! :(

Har du vært til lege da? Fått sjekket for SF ettersom du har så mye vann i kroppen?

Vil gi den en kjempestor klem jeg!!! :D

Skrevet

Har bekkenløsning også... og har hatt vann (ødem 3) i kroppen siden uke 21, så kan ikke si at det er vanlig nå på slutten!!

Dette sliter virkelig på meg... beklager at jeg klager.. men det gjør så vondt!!!!!

Er ikke så forfengelig, men føler meg som et takras... tjukk, dobbelhake, bleik, kvisete, beina går i ett, stygge strekkmerker fra pupp til legg... alt er tungt og vondt!!! Drittttt.....

Det var ikke dette jeg så for meg da jeg ble gravid....

Har ikke hatt mulighet til å trene så mye pga tidlig bekkenløsning.

Skrevet

Takk for forståelse:) Betyr masse i en slik situasjon!

Ja, de holder meg under oppsikt... men blodtrykk og urin er fint!

Ikke noe moro situasjon eller følelser jeg sliter med... Klarer ikke å glede meg over babyen i magen fordi det gjør så vondt og det har forvandlet meg helt... til noe jeg ikke liker!!!! Da fysisk... vet det kan gjøres noe med etterpå... men ikke enkelt å tenke slik i disse dager!!!

Det psykiske går vel over når all de smertene går over.....

Takk for klemmen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...