Gå til innhold

Vannet har gått å her sitter jeg med rier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk klokken 1 i natt, lå i sengen med kraftige kynnere som viste seg å være rier, ringte føden, kom inn til sjekk, og hadde 2 cm åpning. ble sendt jm da de mente jeg burde få meg litt søvn, å her sitter jeg da... klarer ikke å sove for riene kommer hvert 5 min og jeg venter bare på at di skal ta seg litt opp så må vi nok inn igjen!

Spennende dette her selv om det gjør vondere å vondere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh=) Hadde aldri trodd jeg skulle si dette; men jeg misunner deg for den smerten du har nå.. hehe.. Jeg venter sååå på at det skal bli min tur.. Ønsker deg lykke til, ja, med hele mitt hjerte så ønsker jeg det=)

Tenk.. Snart så har du bebisen du har ventet så lenge på=) Ja, gjett om jeg er sjalu nå.. hihi

Skrevet

Åå, så spennende!!

Ta til føden når du føler smertene blir gale..:)

men siden det er 5 min imellom nå så burde dere vel snart gjøre dere klare til å dra??

Ønsker deg iallefall masse lykke til, håper på en flott fødsel med fantastiske øyenblikk!;);)

Skrevet

Å så spennende!! :D

Lykke til!!! :D

Skrevet

Da er vi to:)

Gikk og la oss for å få litt søvn vi også, men det er jo ganske nytteløst:) 7 minutter mellom her da....

Skrevet

Lykke til :-) Ja, det er i grunnen litt artig at en kan sitt og ønske at det skal begynne å gjøre MER vondt, og jo mer vondt det blir, jo gladere blir en! He-he! :-)

Skrevet

Lykke til, du er sikkert allerede reist inn...... :-D misunner deg :-D snart min tur :-D

Skrevet

Så spennende! Da får vi vel snart et par oppdateringer på fødsler, tenker jeg :o) Kunne det bare vært smitsomt over nettet, det der! Som en datavirus, eller noe... ;o) Masse lykke til!

Skrevet

Å, så heldige dere er:) Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...