Kahbean Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Faen jeg er så sint og lei meg.... og har ikke peiling på hva jeg kan gjør!!! Ene tantebarnet mitt prøvd å drep seg selv og får ingen i familien lovt å besøk hu fordi hennes mor (gift med bror til sambo, ikke vår søster!) lar oss ikke snakke med henne. Hennes mor har ikke latt meg snakke med henne fordi dattera spurt henne om jeg kunne adopter henne fordi hun har det så fælt hjemme. Nå får jeg ikke snakke med henne i det hele tatt! Jeg er så beskymret for henne og skikkelig lei meg og redd!!!!!!!!!!
Trulte76 Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 hvor gammel er hun? Så hun er vel sjalu på deg denne mora da..siden hun ville du skulle adoptere henne..for da lker hun tydeligvis deg veldig godt. Hva med å snakke med broren til samboeren din om du får besøke henne..kan jo være hun har spurt etter deg skjønner du er bekymret nå. ikke noe kjekt å oppleve noe sånt og i tilegg bli nekta å besøke henne
Kahbean Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Broren har ikke mobil og hun vil ikke gi ham tlf. Pluss at han lar henne bestemme alt i huset og tørr ikke å si noe imot henne! Største problemet er at de bor i USA så vi kan ikke bare dra dit eller!!! Tantebarnet mitt er 15. Hennes mor er skikkelig frekk og streng men ikke nok til å gå til politiet (men heller ikke langt ifra... vi har prøvd før!) Er så redd for hva jenta ska gjør no! Føler meg helt hjelpløs!!!!!!!!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hva med å kontakte barnevernet eller lignende slik at de får sjekket opp i sakene da?
Trulte76 Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 uff bor de så langt unna dere..det er jo helt tragisk hele greia.. får ikke brødrene snakke sammen hell? Hun der hørest ikke god ut. Vanskelig å vite hva man skal gjøre i en sånn situasjon.
Kahbean Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2008 Barnevernet er allerede med og besøker de ofte (pga andre problemer)... mitt problem er at jenta stoler på meg så jeg har så lyst å snakke med henne. Har sagt i fler år at hun er velkommen til å kom å bo med oss i norge så lenge hun bare vil. Moren hennes sier bestandig, bare ta henne fordi vi vil ikke ha hun her lell.... eller så svarer hun nei fordi da har ikke hun noe barnevakt til de andre. For å beskriv hennes mor litt mer... hun har 4 barn med 3 forsjellige fedre. Den siste er min sambo sin bror. Han er er herlig fyr men tørr ikke å si noe pga redd for at han skal miste kontakt med sitt barn slik de andre gjor. Jenta har en hemmelig epost adresse som hun bruker med hennes pappa, meg og sikkert noen venner. Jeg har skrevet og håper bare hun leser det snart!!! Men det er ikke stor sjanse for at mora lar henne få bruk PCen kun fordi hun vil kontroller alt hun gjør. ÅÅåååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 Uff, en helt forferdelig situasjon må jeg si:( jeg ville fortsatt å presse på politi og barnevernet. De må jo skjønne hvilke farer hun er opp mot og da hjelpe henne! Skjønner ikke at barnevernet ikke bryter inn om de vet at hun har prøvd å ta selvmord og når hun er i den situasjonen osv? Det er for meg uforståelig. Ellers vet jeg desverre ikke hvem andre man kan kontakte! Har du søkt på nettet for å prøve åfinne andre muligheter? Beklager at jeg er så dårlig på dette, har desverre ingen erfaring innenfor det:(
Kahbean Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2008 Nei jeg vet ikke så mye om det heller, men TUSEN TAKK lell!!! Trur jeg må prøv å få litt sovn før barna våkner. Vet ikke om jeg får til å sov men jeg må vel hvile litt i hverfall. Kjipt å si det men det er ikke så mye jeg kan gjøre så jeg må ta vare på min egen familie også. Får håp jeg får høre mer fra dem i morra. Har snakket med familie i USA som prøver å hjelpe men de har ikke fått lov til å se tantebarnet mitt heller. Takk for deres støtte! Det er godt å vit at noen tenker på deg når det ikke er så mye annet man kan gjøre. Tusen, tusen takk! Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå