Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 5-6 dager når babyen deres er bare 8 måneder?? Vi har veid frem og tilbake, men føler at dette er ok nå. Bestemor skal ha snuppa mens vi er borte. Vi skal et stykke unna , men er jo på tlf daglig. Noen meninger her??
lisje marthemora Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Nei , ikke når hun er så liten. Babyen får det sikkert fint den, men jeg hadde sikkert ikke klart å koset meg. Jeg skal på tur i 1 uke i april. Da er hun 13 mnd og skal vere hjemme med pappaen,og jeg gruer meg fælt til det. Men jeg vet at far og barn kommer til å storkose seg.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 ja, om dere er komfortable med det, ser jeg ingen problem i det? :-) bestemor fikser sikkert biffen og babyen får nok den beste oppvartning vil jeg tro:-) så lenge dere føler dere komfortable (og kanskje er klare for) en ferie på 5-6 dager, skulle det da være helt i orden!
kariuss Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 ja,d viille jeg gjort;) hyggelig å kose seg bare som kjærester også..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Hei er det ferietur med venninne eller noe? Eller er det jobb? Hadde det vært med venninne og jeg hadde gruet meg sååå fælt , hadde jeg aldri reist...........
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Jeg hadde ikke klart det. Max en natt her sålenge de er så små, men hvis du føler det går bra er det jo bare å reise=)) Datteren deres tar nok ikke noen skade av det
lisje marthemora Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 jeg skal vere med den elste gutten min på 12 år til Færøyene på skoletur.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Vi reiser 1 uke til Roma når den minste er 8 mnd, besteforeldre her også som skal passe. Det går nok bra!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #9 Skrevet 19. januar 2008 Jeg liker ikke å være borte fra babyen min mer enn et par timer om gangen. Egentlig vil jeg gjerne være sammen med henne hele tida, men skjønner jo at det er greit at hun og min samboer får litt alenetid sammen og at hun blir vant til å være litt borte fra mamma også. Men flere døgn av gangen hadde jeg ikke villet være vekk fra henne. Hvis jeg skal være vekk fra henne vil jeg være såpass nærme at jeg kan komme tilbake hvis det skulle være noe, akutt sykdom f.eks. Men bestemoren tar seg sikkert godt av barnet så det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå