Lykkelig g~g~j Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 har du noen gang måtte klippe evt. rett og slett kaste klærene pga litt for mye "pooop"?? oh je... d har vi, opp til flere faktisk. Har vært så gale at vi ikke har orket å dra driten over hode på han så frem med saksen og "klipp klipp"... har også gått et par kluter i søpla ettersom eg ikke orket tanken på å vaske dem... *fnis* de e no herlige de små... :-P
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Da setter jeg vesla i dusjen og spyler henne ned;) Det er ikke så brutalt som det høres ut da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå