Gå til innhold

inspirert av "bajse tråden.."


Anbefalte innlegg

Skrevet

har du noen gang måtte klippe evt. rett og slett kaste klærene pga litt for mye "pooop"?? oh je... d har vi, opp til flere faktisk. Har vært så gale at vi ikke har orket å dra driten over hode på han så frem med saksen og "klipp klipp"... har også gått et par kluter i søpla ettersom eg ikke orket tanken på å vaske dem... *fnis* de e no herlige de små... :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da setter jeg vesla i dusjen og spyler henne ned;)

 

 

Det er ikke så brutalt som det høres ut da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...