Gå til innhold

CAT 68

Heaven har født::)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne å titta på hjemmesiden din, den er kjempefin. All ære til deg for din styrke og åpenhet:)

Klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si:

jeg har vært på disse sidene leeenge,

Cat 68,

Du virker så utrolig sterk som har delt dine sorger og gleder med oss så lenge...Jeg digger deg!!!

Håper du holder ut med oss litt til ;-)

Skrevet

Der fikk du sagt de riktige ordene:)

Skrevet

Hehe, smokketrollet. Takk for det, Jeg har ingen planer om å forlate dere ennå.;o))

heaven Tusen takk, det varmet!

Skrevet

Hei Cat.. jeg vil gjerne få anbefale deg en dansk side som heter www.vi-foraeldre.dk , det er en side hvor alle barn stilles likt, og det er mange som er i samme situasjon som deg.

Et eksempel er når man laver tråd "alle barna våre i år 2003" så kommer virkelig ALLE barna med også dem som ikke fikk være hos sine..

Om du skriver en presentasjon der inne, skal du bare svare på 10 innlegg (type takke for velkomsten for å få tilgang til det meste av foraet, og om du nevner Marius i presentasjonsinnlegget, vil du nok bli kontaktet av hun som kaller seg Regnbue-engel, med passord til det lukkede "at miste" eller "englebørn" foraet.

Jeg kan ikke engang begynne å sette meg inn i din situasjon, men håper å se deg der inne, og at den kan være til støtte.

Jeg heter det samme der inne.

Skrevet

Mener hvert ord. la igjen noen ord i gjesteboka di også. Både du og mannen virker så kjent, men vet ikke helt hvorfor:)

Skrevet

Hei loyloy, skal sjekke den ut.;o))

Ellers er jeg allerede medlem på en nettside for engleforedre som heter

www.englesiden.com Der har jeg funnet mye støtte og hjelp. Mange av de der inne har blitt mine nære gode venner.

Takk for tipset.

Skrevet

Hmmm,Heaven hvor kommer dere ifra da? Vi har jo vært med i Se&Hør en gang, kanskje det er derifra?

Skrevet

Kommer fra gjøvik omerådet. Nei,er nok ikke fra se og hør,det leser jeg aldri. Må gruble litt på den altså. Har grublet en stund også, kikket på profilen din for en god stund siden og det var da det slo ned i meg at jeg hadde sett dere før. tenke mer,for nå er kverna igang,hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...