Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 pga svangerskaps perm! men har jeg da rett på å få gå t jm i nabo kommunen?
Trulte76 Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 hm..jeg har ikke forhørt meg enda ang jordmor her..eneste jeg vet at den som er her nå går ut i svangerskap per,,kommer ikke fra samme kommune vel hehe
Athene75 Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Jeg vet ikke om du har rett til å få gå til jordmor i nabokommunen, men det går an å høre om du kan få det. Hvis de har kapasitet til det vil jeg tro at du får gå der. Ellers kan du høre på sykehuset, om du bor i nærheten av ett, men da må du ha henvisning fra fastlegen din.
snene Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Man kan velge å gå til jordmor der man vil. Her er heller ikkje jm, så fikk tilbud å dra til to nabokommuner, men begge de er upraktisk langt unna, så ringte derfor til jm i den 3. nabokommuna og har gått der siden.
Anne_b1980 Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 jeg går til jordmor i nabokommunen, nabofylke er det også. har heller aldri undersøkt i min kommune....ikke bodd her så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå