Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har veldig vondt innimellom, særlig etter å ha gått/stått mye. Syns det er altfor tidlig, skal det være sånn hele sv.skapet? Hadde ikke noen plager med nr1, med nr2 så var det ille fra ca 18-20uker.
Trulte76 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei, men BL kan komme tidligere neste gang. med nr1 hadde jeg det skikkelig i uke 11..var til kiropraktor for jeg trudde noe hadde sklidd ut eller noe sånt..men var visst bare BL med nr2 så hadde jeg det skikkelig i uke 8.
flypapir Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har kjent det i bekkenet siden før jeg fikk positiv test denne gangen. Så det er fullt mulig... Kommer jo av hormonene... Lykke til og ta godt vare på deg selv!!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2008 Ja jeg har kjent det nå siden før jeg testa jeg og. Er vel 4+3 i dag, er ikke helt sikker (etter syklus på 28dager er jeg 5+1). Men jege r ikke plaget hele tida, det kommer hvis jeg står/går lenge og ved brå bevelgelser, og etter å ha sittet her ved pc'n i 3-4timer *hehe*
flypapir Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg var gravid i høst, og kjente det også da i bekkenet veldig tidlig. Fikk rekvisisjon til fysioterapeut som er ekspert på bl, og hun sa at det var KJEMPEBRA at jeg kom så tidlig som jeg gjorde selv om jeg ikke hadde store smerter. Hadde vel første time der i uke 5-6. Kanskje du skulle gjort det samme? Blir jo sjelden bedre, men det kan jo forhåpentligvis holdes i sjakk... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå