Shiny84 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 jeg er 15 dager over tiden, har hatt litt uregelmessig syklus, men aldri så lenge mellom hver gang som nå, lengste syklus har vært på 34 dgr, etter det skulle jeg hatt mens 4 jan.. den har ikke kommet enda, men har testet meg, senest om mandag og det var neg.. kom litt brundt på papiret den 10 - 11 jan, trodde det var mens som kom, men ble ikke noe mer, bare litt slim. leste på gravid symtomer og tenkte shit... tenkte bare at jeg hadde magasjau, ikke at det var symtomer, har ikke hatt det i de to forrige svangerskap.. Men så lenge testen var neg, så er jeg vel ikke gravid eller???
tuppa79 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 hei:) du kan jo ta en ny test om noen få dager:) kan jo være litt for tili,å så er de lurt me morgenurin:) eg og har veldi varierende syklus,skulle hatt mens for snart 2 uker siden.tok en test for 2 dager siden,men negativ. lykke te:)
cherstii Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hei.. Jeg hadde siste mens 15nov.. ennå ikke fått den men har bare fått negative tester=( Hm
Miss Misantrop Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Det hender fra tid til annen at en jente ikke faar positiv graviditets test noen gang I svangerskapet. Dette er meget skjeldent og med det I bakhodet og to mnd uten menstrasjon ville jeg ha fortet meg til legen. Det kan ligge alvorlige og mindre alvorlige ting til grunne. Lykke til. Jeg vet hva det vil si aa onske seg barn med tullete sykluser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå