PrettyPink Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Ser mange bruker å nevnte antall pp. Når begynner dere å regne de? Jeg sluttet med p-spøyte september 2006, den virker i 3 mnd, så da blir det fort desember, så gikk det 3-4 mnd før jeg fikk TR. skal jeg begynne da å regne fra når jeg fikk igjen TR? Synes dette ikke helt er riktig da jeg regner med at sprøyten sitter i en stund. Vi har forsåvidt prøvd hele tiden, men det er ikke før i sommer at vi virkelig begynte å satse. Så skal jeg da regne fra ca august? I så fall blir det da 5pp og en SA på meg.
Dotten Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg regner PP'er fra vi begynte å prøve, men så har jeg ikke gått på verken p-piller eller p-sprøyte e.l. da, så har hatt tr jevnt hele tiden "Regn" fra 3 mnd. etter sprøyta du! Selv om tr ikke dukket opp før 3 måneder etter det igjen, kan du godt ha blitt gravid for det (selv om du nå ikke ble det da). Man må ikke ha fått igjen tr (som man vet), for å bli gravid. Du kan jo være heldig å treffe på første el, og da vil jo aldri tr rekke å komme
PrettyPink Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Ja ja, da blir det faktisk 13 pp da og en sa. Da synes jeg jammen det er min tur snart.
Juicy med spirer! Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg begynnte å regner fra første mens etter siste p-pillemens... Hvis du skjønner...?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå