Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 kan bæresjal brukes som ammesjal, evt omvendt? Eller må jeg skaffe meg begge deler?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 må ikke skaffe deg allt som står her inne. Av erfaring får du sikkert ikke bruk for noen av delene!!
VeslePhreaken Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har tenkt til å kjøpe meg bæresjal, og mener å ha lest at det er fint å bruke til amming også.. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt meg en titt på forumet til tettinntil.no .. Der har de skikkelig peil
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg spurte ikke om hvordan jeg skulle få tak i absolutt alle omdiskuterte ting her inne heller. jeg lurte på om man kunne bruke bæresjal som ammesjal eller omvendt, sånn at jeg faktisk slipper å kjøpe begge deler.
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Klart du kan! Har selv brukt ringslynge som ammesjal, jeg! Var så fint og praktisk. Babyen ligger godt, og du kan "skjule" ham/ henne med resten av slyngen mens du ammer. Mer privat både for deg og den lille. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå