PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 D har jeg ikke sett før... Hun er syk (hatt feber og nedsatt alm.tilstand i hele dag..) Hun pleier å ha avføring ca 1 gang for dagen, men i dag har hun hatt mange ganger... De to første gangene var normale, brun og formet, men så ble den hvit, masse små hvite klumper, og pittelitt lysegrønt slim...merkelig har aldri sett d før...og så lukter d helt annerledes.. Noen andre som har opplevd dette? Kan jo være fordi hun ikke er helt i strøk, og har dermed ikke spist noe fast føde i dag, og ellers ikke spist/drukket så masse...hmmm...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 men rart at d kom sånn brått da..?? var jo helt normal først i dag, og så endret den totalt form, lukt og farge...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Småen har også hatt veldig lys avføring. Da var han syk. I følge mammaen min (sykpleier) så er det vanlig når de har fått i seg lite næring og væske. Men hans var ikke helt hvit altså, bare veldig lys.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Er urinen mørk? Galleproblemer gir lys avføring (kittfarget) og mørk urin.
prekæs Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Er avføringen hvit, ringer du legevakten. Kjenner en som opplevde dette med barnet sitt. Så ring legevakten.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2008 Nei, urinen er lys og fin.. Tenkte galle jeg og, men fikk d ikke helt til å stemme likevel... Er nok gjerne sånn som en sier over her...at hun har fått litt lite næring og væske i seg, og at dette slår ut på avføringen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå