Hera83 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er dette godt? Hehe.. Har ikke vært på en slik restaurant før, men hadde vært gøy å prøve. Hva slags mat får man der? Og er det noen som har vært på en av de to restaurantene i Molde?
Trulte76 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 kinamat er noe av det beste jeg vet.. jeg bestiller ofte sånn treretters jeg da (ålesund) der er det med innbaktkylling..bare helt nam og soup suie (husker ikke skrivemåten jeg nå) så er det ris med erter, egg osv..den også er nydelig god UFF nå fikk jeg skikkelig lyst på kinamat!!
Nordlyspar♥ Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 kinamat er noe av det beste jeg spiser, men fiskekaklapskaus er det beste... , men men... husk en ting.. kinamat er full av kål og løk.. ikke noe å spise når man ammer... derfor skal jeg spise tonnevis før jeg føder, hehe
Zikosu og William Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 romler bra i magen nå,ja...du bare MÅ prøve kinamat,det er noe av det beste som fins også er det ganske billig...jeg bare digger biff med cashewnøtter...eller egentlig alle biffretter....også innbakt svin i sursøt saus....sprøstekt and er faktisk også digg hvis det er riktig tilberedt....bare å velge og vrake mao...og som sagt over her lønner det seg med sånn treretters eller kombo som den kalles mange plasser....varierer litt fra sted til sted,men de fleste har forrett,hovedrett og dessert til en gooood pris,noen steder har de også 2 hovedretter på komboen...bor i trondheim jeg så ikke vært på noen av de i molde,men hvis du trenger tips en gang du er her oppe så er det bare å spørre...(uansett spisested...)
Hera83 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Tusen takk for tips alle sammen! Tror nok jeg og samboeren min skal en tur på kinarestaurant i morgen ja..
Trulte76 Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 uff nå sliter jeg hehe Fikk så lyst på kinamat at det ble nesten forferdelig hehe.. Fikk skikkelig sug på kinamat nå..Trur ikke det blir lenge til jeg må på kinaresturant nei Skulle helst ha hatt det nå
Renate :-) Skrevet 19. januar 2008 #7 Skrevet 19. januar 2008 ikke ta den nede med fergekaia men ta den oppe over trappekiosken er bare mitt tips :-)
sebastian + en til Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Prøv peking suppe til forrett..naammm, den er kjempe god. jeg kan aldri gå på kina resturant uten å spise den, uansett om jeg blir alt for mett med forrett:) prøv den!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 Elsker kinamat!!! MEN er du smart sier du til dem på resturanten at dette er førsta gang du spiser kinamat så de kan anbefale noe som ikke blir for spesielt! Kommer jo også ann på menyen deres da.. Er den ok så kan du jo velge ut en rett selv. Har vært på mage kinaresturanter og det er stor forskjell på stedene. Noen plasser er maten OK andre igjen er suverene!
Supertea Skrevet 19. januar 2008 #14 Skrevet 19. januar 2008 Du MÅ jo prøve Peking and! Det er så godt!! Mmmm
Trulte76 Skrevet 19. januar 2008 #15 Skrevet 19. januar 2008 jeg ble så fristet av kinamat at idag skal jeg på kinan en tur jeg også..fått med meg ei venninne hehe Siden samoern ikke er hjemme..fikk sååå lyst på
Hera83 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 19. januar 2008 Hehe så bra! Jeg og samboeren min skal i kveld. Men jeg har et spm fra han også. Han liker ikke sur-søt saus, hvilke retter har ikke det? Står det opplyst på menyen?
Trulte76 Skrevet 19. januar 2008 #17 Skrevet 19. januar 2008 jeg like ikke sur søt saus før..så var jeg usikker så spurte jeg. Men det står som regel på ja.. Men nå liker jeg det visst jeg har det ved siden av å kan dyppe litt av de innbakte kyllingene nedi..det er godt..men mat som bader i sursøt saus synes ikke jeg er så godt.. Men den retten jeg nevnte..som jeg ikke husker skrivemåten på..suop suie eller noe sånt hehe..den er ikke sursøt iallfall og det er veldig godt..men jeg trur det skal stå at det er sursøt saus..spør visst dere er usikre Men anbefaler innbakt kylling..det er bare noe jeg MÅ ha
Hera83 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 19. januar 2008 Ok, tusen takk! Innbakt kylling høres veldig godt ut!
Trulte76 Skrevet 19. januar 2008 #19 Skrevet 19. januar 2008 en følger som oftes med sur-søt saus som regel ved siden av.men det må dere nesten høre om og evt be om å ta den vekk så ikke han får den badende i sursøt saus
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 19. januar 2008 #20 Skrevet 19. januar 2008 Nammmiiissss:) Jeg var på kinaresturang sammen med noen venninner i går:) eeeelsker kinamat:) vi var på den på leutenhaven.. (trondheim) bruker som oftes å kjøpe på zesuang eller hva den heter, den ved byhaven.. der er også skikkeliii god kina mat:) Jeg har min favoritt og det er altså kylling i karri.. er stort sett det jeg kjøper hver gang.. pluss vårrull til forrett... ååå blir aldriii lei kinamaten.. Vi spiste med pinner til å begynne med.. hehehe.. tok laaang tid gitt.. så ble gaffel etterhvert ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå