Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 ja uff.. trodde det aldri men idag skriver jeg inn å er en av dem som føler seg som en råtten mor! Lillegutt falt ned fra stellebordet.. klarte å skli ned.. med meg bare en halv meter unna... sklei ned å landet på bein/mage... gråt litt, men det gikk fort over da... jeg gråt vel mye mer jeg kan man si... uff.. jeg har hatt det vondt i hele dag.. sett etter tegn om det er noe galt, men finner ingenting... ikke et lite rødt merke noe sted... han smiler og ler som han pleier og har spist og sovet som han pleier... så håper og tror jeg var veldig så heldig at det ikke skjedde noe værre.. ufff.. vondt i magen jeg da... skikkelig lei meg, hvordan kunne jeg la det skje?! skal aldri i verden la han ligge sånn igjen... nå blir det ned på gulvet så lenge jeg ikke holder på han! Og han som ikke har snudd seg eller noe enda.. skjønner fremdeles ikke hvordan han fikk det til... uff....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 det er fort gjort :-( men virker som det har gått bra da:-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 ja, det gjør jo det.. skjedde jo idag tidlig da... men kommer nok til å ha vondt i magen noen dager til jeg da... får bare tenke at nå fikk jeg en skikkelig lærepenge! Var godt å få det ut litt her da.. hjemme alene i helgen nemlig... og godt å få et smil og ikke bare pes liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå