lykkee Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er det noen som har murringer i magen som er gravide? Lurer på hvordan dette kjennes? Jeg har murringer, men mest utover dagen og kvelden, høres det rart ut?
Gjest stockholms tjej Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 jeg har det med....har ganska vondt faktiskt men man kan sikkert ha bare litt vondt,de er bare livmoren som vekser...
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Helt normalt med murringer. Jeg har masse av det. Kjennes ut som om mensen kommer hvert øyeblikk.. Er bare livmoren som strekker seg og forbereder seg:)
lykkee Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2008 Bra å høre at dette kan være normalt i en graviditet. Det jeg synes er rart er at jeg bare kjenner det utover dagen og mest på kvelden? noen andre som har det slik? jeg er altså ikke sikker på om jeg er gravid.
Gjest stockholms tjej Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 jag føler det ikke hele tiden heller, de er ju muligt at du er gravid.. Har du tatt noen test? clear blue er best....
lykkee Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2008 har testet med test fra billige tester men leser her inne at det kan være ulikt om de slår ut... er også usiker på når IKM har vært, så tenkte ta en clear blue om noen dager. hvor langt er du på vei?
Gjest stockholms tjej Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 jag er 9+5=) clear blue ger best resultat...hoppas du får positiv svar=)
Gjest stockholms tjej Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 har du bar fra førr eller blir dette ditt første?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har en del vondt, i går var jeg sikker på at mensen skulle komme. Men det ble positiv test i steden Håper din også blir det!
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 jeg har hatt mye, og har en del enda.. særlig de første ukene av svangerskapet. er 11 uker nå og kommer og går av og til. er som menssmerter og kramper nederst i magen. livmoren som vokser, samt en plagsom myom, men det er verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå