Gå til innhold

"rare"dørselgere

HeLLiNoR med2småprinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har hatt besøk av noen i det siste??? Jeg hadde ei her for noen dager sia,hun ringte på å begynnte å kommentere at fra klærne mine til lekene som lå ute... solgte visstmnok barnebøker ellere noe(fikk ikke helt tak i fra hvor) noe nytt som hadde blitt laget eller noe... men hun hadde ikke med seg noe i hendene-så isåfall lå det igjen i bilen... tenkte ikke noe særlig mere over dette,men så var det noen som sa at det sikkert var sånn en som sjekket om vi var hjemme sånn-for å stjele eller noe??????????

je har jo tenkt på det siden :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det barneoppslagsbøker hun solgte eller? Vi hadde ei slik på døra for en tid tilbake vi også... Men hun solgte nok bøker altså for etter å ha skravlet en stund så gikk hun faktisk i bilen og hentet noen av bøkene... men en dårlig selger for vi kunne ikke vurdere tilbudet å gi henne en tilbakemelding e.l.

Skrevet

godt mulig det var sånne bøker-vanskelig å få med seg etter all bablinga hennes ;) håper hun faktisk solgte bøker jeg hehe

Skrevet

Hun som kom til oss skravla så fælt at til og med samboer som konsekvent ikke snakker med dørselgere ikke kom til ordet for å si nei takk.. hehe..

Skrevet

hehe... jeg fikk ikke sagt så mye jeg heller...hun spurte om hvor gamle barn var,om vi jobbet der t-shorte reklamen (på t-shorta mi)var fra??? mye sånne litt rare spørmsål..... heldigvis bor vi i byggefelt med masse naboer-hadde ikke likt å bo litt sånn i utkanten nå nei.... hehe- blir litt lett skremt av sånn jeg haha ;) pingla mei :)

typisk at noen skulle si noe sånnt til meg-jeg hadde ikke tenkt på det selv(at hun kanje ikke var selger) lissom.....

Skrevet

Her kom det plutselig en østeuropeer på døra og skulle selge oss roser i 5 minus... Lurer på hvor lenge den uinnpakkede buketten med roser overlevde.... Han var nok en som var ute på "befaring" for å si det sånn--

Skrevet

hehe...huff! vi får bare holde dørene låst og øynene åpne :)

ha en fin kveld da-kjenner det er på tide å krype til køys nå ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...