HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 noen som har hatt besøk av noen i det siste??? Jeg hadde ei her for noen dager sia,hun ringte på å begynnte å kommentere at fra klærne mine til lekene som lå ute... solgte visstmnok barnebøker ellere noe(fikk ikke helt tak i fra hvor) noe nytt som hadde blitt laget eller noe... men hun hadde ikke med seg noe i hendene-så isåfall lå det igjen i bilen... tenkte ikke noe særlig mere over dette,men så var det noen som sa at det sikkert var sånn en som sjekket om vi var hjemme sånn-for å stjele eller noe?????????? je har jo tenkt på det siden
~sjiraff~ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Var det barneoppslagsbøker hun solgte eller? Vi hadde ei slik på døra for en tid tilbake vi også... Men hun solgte nok bøker altså for etter å ha skravlet en stund så gikk hun faktisk i bilen og hentet noen av bøkene... men en dårlig selger for vi kunne ikke vurdere tilbudet å gi henne en tilbakemelding e.l.
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 godt mulig det var sånne bøker-vanskelig å få med seg etter all bablinga hennes håper hun faktisk solgte bøker jeg hehe
~sjiraff~ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Hun som kom til oss skravla så fælt at til og med samboer som konsekvent ikke snakker med dørselgere ikke kom til ordet for å si nei takk.. hehe..
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 hehe... jeg fikk ikke sagt så mye jeg heller...hun spurte om hvor gamle barn var,om vi jobbet der t-shorte reklamen (på t-shorta mi)var fra??? mye sånne litt rare spørmsål..... heldigvis bor vi i byggefelt med masse naboer-hadde ikke likt å bo litt sånn i utkanten nå nei.... hehe- blir litt lett skremt av sånn jeg haha pingla mei typisk at noen skulle si noe sånnt til meg-jeg hadde ikke tenkt på det selv(at hun kanje ikke var selger) lissom.....
~sjiraff~ Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Her kom det plutselig en østeuropeer på døra og skulle selge oss roser i 5 minus... Lurer på hvor lenge den uinnpakkede buketten med roser overlevde.... Han var nok en som var ute på "befaring" for å si det sånn--
HeLLiNoR med2småprinsesser Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2008 hehe...huff! vi får bare holde dørene låst og øynene åpne ha en fin kveld da-kjenner det er på tide å krype til køys nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå