Mamma til go'jentene Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har altså fått i meg noen råtne greier som lå i posen med bananer, var brun gugge, sikkert noe råttent banangreier... Er det toksoplasmose i dette tror dere? Hadde spist en banan, og hadde dette griset på fingrene etterpå, så det lå i posen også.. Når kan jeg eventuelt teste meg? Hva kan skje med babyen? Har ikke mer enn fem uker til termin, men nå er jeg dødsstresset, tenkt om jeg skader babyen... Tusen tusen takk for svar!
Trulte76 Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Kan ikke tenke meg det er toxoplomose i bananer.. toxoplomose kan være i kattevføring, rått kjøtt, spekemat, lite stekt kjøtt. i jord( viktig å vakse frukt og grønnsaker godt som kan ha vært i kontakt med jord) Brune gøgga du mener..er det av en sånn overmoden banan? bananer blir litt brune når de er overmodne eller vært uten skall..det du mener? kan ikke skjønne det skal være farlig..
Erisa* Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Mest sannsynlig ingen ting farlig for babyen din:) pust rolig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå