Gå til innhold

når begynte ditt barn å smile???????????????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var 6 uker første gang. Da var smilet bevisst liksom. Men smilte i søvne helt fra hun ble født da :)

Skrevet

tror han var nesten 7 uker. men etter sitt første smil, har han smilt hver dag :)

Skrevet

Er sikker på at hun hadde sosialt smil fra 4 uker. Før det var vi usikre på om det var mageknip osv.

Skrevet

Smilte for første gang til oss da hun var 15 dager gammel faktisk. Ble mer og mer etter det..

Skrevet

Dag 3 på sykehuset, og har fortsatt siden.

De har gått mer og mer bort fra den mageknip-teorien ettersom de finner ut mer og mer om nyfødte og spedbarn.

Skrevet

fem dager gammel smilte han.da hadde han øyekontakt og smilte stort. men har et bilde fra sykehuset der han smiler i søvne. og da var det ikke mageknip fordi han smilte lenge.

Skrevet

to og en havl uke. og har smilt hver dag siden:)

Skrevet

Han smilte da han var 11 dager gammel. (bevisst) Helt siden fødselen har han hatt hva jeg kaller et innsovningssmil da, hehe. Men det teller jeg ikke med, for det er når han er på god vei inn i drømmeland.

Skrevet

Det skikkelige sosiale smilet kom når hun var nøyaktig 3 uker. Jeg husker det som det var i går:)

Skrevet

Tulla smilte skikkelig for første gang da hun var fire uker gammel. Før det var det nok mest mageknip eller noe i den duren!

Skrevet

Hun smilte tydelig bevisst på det vi gjorde og sa da hun var 4 dager!! Og siden har smilet vært framme mange ganger hver dag!

Skrevet

5-6 uker da han smilte bevisst

Skrevet

3 1/2 uke var det smil, men hadde noen rare smil-lignende grimaser før den tid, da!

Skrevet

tvillinger født 4 uker før tiden, smilte bevisst 10 uker gamle.. å da med god blikk kontakt.. hadde ventet lenge på dette he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...