Gå til innhold

Vaginal ultralyd??


<3 klar for prinsesse nr2 <3

Anbefalte innlegg

Hei. Flere som har tatt vaginal ultralyd?? Jeg tok det idag, men de så ikke noe, ble litt redd. Men legen sa at det var for tidlig, jeg er nå 6+0...Skal tilbake om to uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var 6+0 i går og hadde en blødning. Ble kjemperedd da jeg mistet sist jeg var gravid. Fikk komme inn til innvendig ul. Der så legen et normalt svangerskap. Han så fostersekk og plommesekk...men ikke noe foster. Legen min sa også at det kunne være for tidlig og at jeg kanskje ikke er så langt på vei som jeg tror. Skal tilbake om to uker (torsdag 31.). La ut ett innlegg på skravlesiden hvor jeg spurte om noen hadde opplevd det samme. Der var det flere som har opplevd det samme, men som det har gått kjempebra med!

Jeg tenker at jeg skal ringe legen min på mandag og be om at de tar og sjekker hcg nivået i blodet med noen dagers mellomrom... Bare for å sjekke om det er en stigning. Er jo LENGE å vente to uker.

 

Håper det går bra for deg...

 

Lykke til videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lettet meg værtfall 100hakk her nå... Tror jo helt sikkert at jeg er gravid, har jo symptomer på det selv om det er min første gang. :) Legen sa at dette var en 50/50 sjanse, slik at jeg ikke måtte være noe redd for at ting var galt. :) Tilbake om to uke 1,februar, blir spennende, men kanskje litt for spennende også... Men takk for et supert svar, var virkelig godt å høre dette fra noen, siden jeg aldri har opplevd dette før. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...