Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Her blir det rolig helg på oss... koselig det også ) kose oss med masse godt mat å film )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Får besøk av en god veninne imorgen kveld- lenge siden vi har truffet hverandre på grunn av jul og sykdom og sann. Hun har 3 barn så kan lære meg endel der jeg som er førstegangs... Sambo skal jobbe hele helgen, så skal shine opp her hjemme og vaske litt. Det trengs, men må ikke ta for hardt i- for all del ikke starte fødsel nå...
VerdensLykkeligste Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 jeg skal rydde... vi kjøpte oss hus i høst, så nå må vi gjøre ferdig rommene. få bort ting vi ikke bruker osv inn i kottene... gjør klart til babyen kommer. male og sånn...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Skal hente spisestuen vi har bestillt fra Skeidar =) Og montere stellebordet =) Tenkte kanskje og pakke sykehusbagen og ;p Er liksom bare 1 uke til termin så ;p Alt kan skje ;D
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Vi skal besøke en baby på ca 2 uker. Søndag skal vesla og sambo på Disney on ice, mens jeg koser meg hjemme med besøk av ei venninne med en baby på 1/2 år )
Belladonna med to gutter Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Termin lørdag....håper jeg skal føøøøøø!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå