Gå til innhold

værste plassen å spy? (jada, jeg ble inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi var på ferie i bulgaria, og ferien nærmet seg slutten.

skulle ta natt toget fra albena til sofia, for å videre ta fly hjem... rett etter vi hadde sovnet våknet jeg av at lillegutt spydde:( fikk reist han opp, og det bare rant ut av han!

vi hadde jo ingen tilg å tørke opp med heller, for vi var i en bitteliten tog cupe... så etter hvert som han spøy, måtte jeg bare legge litt teppe over sån holdt han på i over en time! det var også første gang han spøy i hele sitt liv...

på toppen av det hele så hadde vi glemt å ta med vann! toalettene på toget så ut som de var utspydd fra før, så der var det ingen hjelp å få:( hadde heldigvis kjøpt ansikts kluter før vi dro, så det var litt hjelp i de:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysj!

Eldste jenta her spydde i bilsetet da hun var 2 år og på vei på ferie. Men det er nok sikkert ikke så veldig uvanlig!

Men ikke en fryd å tørke opp med våtservietter:-(

Skrevet

Verste plassen må definitivt være i kassakø på Obs i Ålesund, og det var ikke en av ungene det var meg... Gravid med førstemann.

Skrevet

auda!!! den var kjip:S

tok det lang tid før du viste deg der igjen?

Skrevet

Min verste spyhistorie handler også om meg selv.... Fikk spysjuken på jobb, og måtte ta t-banen.... så måtte jeg plutselig spy da.... fikk hoppa av toget på carl berner, løp bort til en søppelkasse og spøy oppi den... Folk trodde sikkert jeg var drita eller noe... Heldigvis kom det et tog rett etterpå så jeg slapp alle blikka..

Skrevet

Jeg jobber i hjemmesykepleien og spydde hos en pasient.

Skulle skifte på et så og det likta rett og slett død og fordervelse.....

Herregud....grøsser bare jeg tenker på historien.

Skrevet

haha det skjedde meg og! noen stopp lengre opp! ( men jeg var rimelig drita da....)

Skrevet

Haha.....Mange feil.

Et såR som lUktet død og fordervelse,,,,,

Skrevet

Ser for meg det må være fælt å spy i en full buss:s Jeg blir bil/bussyk, så det er flere ganger jeg har vært på nippet til å bare springe av bussen...

Skrevet

Jeg spydde i stoff-sofaen til sjefen:-( Var drita full! Men jeg ga beskjed om at jeg måtte spy men ingen som reagerte. Men alle reagerte da det kom i sofaen men da var det en tanke for seint;-.) Fytti for en fulle angst jeg fikk da jeg våkna dagen etter, fortsatt hos sjefen....

Skrevet

Verste med tulla må jo være når jeg tok henne med meg i vogna og reiste og møtte min kjære på jobb.

Overasket han på jobben når han skulle slutte, og dro han med til tattoo studion. Tenkte han skulle få dra ene delen av oppussingen på tatoveringen på armen hans. Mens vi sto og ventet så begynnte tulla og kaste opp i vognen, over hele seg. Fikk tørket opp og skiftet, da kastet hun opp igjen. Så vi måtte bare reise hjem.

Gikk fort over og hun var i fin form dagen etterpå, så vi reiste tilbake da, så kjære fikk tatovert seg tilslutt da. =)

Verste med meg må jo være når jeg skulle ta bussen til jobb. Første dagen på ny jobb, og ny gravid. Tok bussen innover til carlbernersplass og skulle bytte buss der. På den første bussen satt jeg bare og ventet på og komme fram så jeg kunne finne noe sted og kaste opp på, fordi jeg var så kvalm. Kom av bussen på carlberner og gikk bort for og finne neste buss. Måtte bare kaste opp der og da. Kom en litt eldre mann bort og lurte på om jeg skulle ha papir og tørke munnen med etterpå da. He he. Jeg sa bare nei takk og gikk fort på bussen min.

Kom så fram på jobb, og allt gikk ganske greit, helt til jeg ble like dårlig der også. Kastet opp og ble sendt hjem.

Reiste til legen og fikk beskjed om at jeg hadde Hyperemesis Gravidarum, og ble sykemeldt med en gang.

Mistet jobben og gikk dermed uten penger. (siden jeg ikke engang hadde rukket og skrive noen kontrakt) og kastet opp allt og levde lenge på vann og marie kjeks.

Kom vel litt ut av det egentlige emnet her, men syntes det var greit og fortelle hele historien når jeg først begynnte.

=)

Skrevet

Haha hva er det med Carl Berner og oppkast lurer jeg på nå... 3 spyhistorier fra omtrent samma området :)

Skrevet

Kan kanskje ha noe med og gjøre at det er et sted hvor mange bytter fra en buss til en annen. Kaster jo heller opp ute enn på bussen hvis man først må kaste opp og det er mulig og velge på bussen eller mens man bytter buss. He he

Skrevet

nei... tror nok det har noe med plassen å gjøre;)

Skrevet

Ok da. =) Da døper vi det om til oppkasters plass isteden da.

=)

Skrevet

Huff jeg spydde som en gris på flyet til oslo da jeg var gravid:0( Skikkelig kijpt, satt i midten mellom to jeg ikke kjente. Var landing så jeg fikk ikke reist meg opp får å gå på do:0(

Skrevet

T-banen..

Hadde hyperemesis i begge svangerskap, men med førstemann var jeg oppe og gikk for det (frem til 7 mnd).

Skulle på jobb og tok t-banen.

Da jeg skulle av stod det tett med folk som skulle inn og det var umulig å komme ut. En ganske velkledd mann bare dyttet meg innover i t-banen og skubbet meg nesten overende. (Jeg var godt synlig gravid, da jeg var veldig tynn pga spyingen med en stor fotball-gutte-kulerund mage).

Enden på visa var at jeg spydde på mannens sko (han som dyttet altså).

Rakk akkurat å smette meg ut før dørene ble lukket..

Fra den dagen ble det drosje til og fra jobb for min del.

Litt pinlig, MEN, dustete av han som dytter gravide kvinner som prøver å komme ut av t-banen, en liten djevel i meg så komedien i det.

Uansett, han så ut som han hadde råd til å kjøpe seg nye sko på vei til jobb..

• 1 måned senere...
Skrevet

Bare lurer veldig på hvordan noen klarer og være i full job med hyperemesis gravidarum... personlig hadde jeg ikke en sjanse. Ble kvalm bare ved tanken på mennesker rundt meg.. jeg var asosial zombie i 9 mnd. Ikke fordi jeg ønsket det, eller hadde psykiske problemer, men fordi alt gjorde meg sliten, og når jeg var sliten, ble jeg kvalm...

Fint for de som klarer det. Ikke flere barn på meg hvertfall...

Skrevet

Jeg var på is show på oslo spektrum!!!

Fant ut i pausen at jo jeg må kaste opp. Problemet var at det vat sikkert 700 andre som skulle på do akkurat da.

Fant meg en søppelbøtte ved utgangen og spydde som bare fa¤¤¤¤, INTIL EN AV VAKTENE KAKKAR MEG PÅ SKULDEREN OG SPURTE OM JEG MULIGHETS HAR FÅTT FOR MYE Å DRIKKE?????

hERREGUD tenkte jeg, har med meg tre unger og alt, fikk stammet frem at nei, det er nok omgangsyken!!

Huff av meg vurderte seriøst og ta meg inn på Oslo plaza!

Skrevet

Jeg har gjort spyinga over alle spyinger. Jeg hadde nettopp blitt sammen med min nåværende mann, og var på besøk hjemme hos svigers. Han var ikke inne, men jeg skulle spise frokost. Jeg hadde følt meg dårlig hele dagen før, og under frokosten måtte jeg spy. Jeg skulle springe på do, men døra var låst, så jeg prøvde å komme meg ut. Jeg kom meg imidlertid kun ut på verandaen, som også er inngangen til huset, og spydde over hele verandaen. Der svigermor skulle sole seg. Jaja.

Skrevet

jeg va gravid med mini og va på ferietur i Roma. Besøkte Sant Peterskirke i Vatikan og ble kjempe kvalm når jeg gikk ned trapp på vei ut fra kirke. Der va det vakter som sørget for at folk ikke satt seg på trappeene ved Pavenes hjem og så stå jeg der og spydde....huff huff

på onsadgen va jeg og mini på personalmøte- måtte ta han med fordi va ikke ledig barnevakt og jammen ble han helt uventet syk der og kastet opp halv time etter møtet startet....

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Orker ikke å tenke på alle stedene jeg måtte spy på da jeg var gravid...men det som går igjen er buss-stopp (utrolig nok ikke noen på Carl Berner da:p) mens jeg venta på bussen. Men jeg hadde jo med meg en pose hele tida for jeg kunne spy når som helst.

Men jau...jeg husker da jeg var liten, så kjørte jeg og mamma hjem fra besteforeldrene mine (10-15 min). Hadde en knøttliten todørs bil og det var skikkelig dårlig vær og pøsregn. Så ser vi 3 gutter som prøvde å haike og mamma syntes jo så synd på dem og stoppa...de var på vei til kinoen, og hadde ikke regna med at det skulle komme en sånn storm. Så vi plukka dem opp (Island på tidlig 90-tallet, så ikke så farlig...mamma kjente igjen minst en av dem også), og kjørte dem til kinoen. Så bilsetene er jo klissblaute og for å toppe det hele spydde han ene over hele forsetet!:P Mamma tok det hele med stor ro, så det endte jo greit. Aner ikke om de rakk filmen da!

Så har jeg hørt om en familie som kjørte på sånn minisafari...aner ikke i hvilket land de var i, men det var en sjiraff der, og den stakk hodet nedi takluka og selvfølgelig spydde den akkurat da! Jeg er glad jeg ikke satt i den bilen, altså!

Barnefar skulle en gang hjelpe ei eller annen å spy (holde håret), og hun endte opp å spy på ham!:-/

Ååååå...nå kom jeg på noe ekkelt. Jeg og mamma skulle kose oss i sommerferien 98 og dro på tur til Danmark. Var sånn hurtigferige, men da vi var midt ute på havet så blåste det til storm!:-/ Så det var jo folk som spøy overalt...betjeninga også. Jeg var helt slått ut...endte med å ligge på gulvet i en slags våken koma. Spydde selvsagt på gulvet, og så kom det ei med sånn vaskekost for å vaske opp...da hun dro kosten kom det vann blanda med spy på meg, men jeg greide ikke en gang bry meg om det. Bare lå der i mitt eget spy!:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...