Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er det babyen som sparker,hopper og trykker akkurat der? Kommer og går gjennom dagene.Holder på en stund når det først er i gang.Er ondt,ubehagelig og ikke noe gøy.Føles ikke ut som spark eller noe,men kan ikke skjønne ka dette skal være.Noen som har eller har hatt det slik?? Vanskelig å forklare kordan og kor ,men det føles ut som om det er helt nede der med livmortappen.Kan det være kroppen prøver å få i gang en fødsel eller noe?Er 3.dagen det er så mye.Og de siste 2dagene har bekkenet vært helt ødelagt.Er 35uker på vei. Har kjent det før.men bare en gang i blandt.De siste 3dagene har det vært mye og ofte.Og mer ubehagelig til tider. Hun er ganske aktiv (vært det hele tiden) og hun har ikke festet seg ennå.Så kan ikke skjønne ka dette kan være.hmmm. Og kordan er det med slimproppen?merker alle at man mister den??Har ikke merket noe til det.Så den er vel der ennå.Har også hatt på følelsen at no skjer det noe snart.Men er sikkert bare noe eg tror siden det har vært slik disse dagene.
Ladysoul Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg kjenner masse stikking der nede, ofte er det veldig vondt, og tror det er modning. Jeg er jo 41+3 i dag så jeg er på obertid, men det var ingen modning da jeg var hos legen for to dager siden så det er frustrerende!!!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Ja er en slags stikking.Skikkelig ubehagelig.Og faktisk ganske ondt.Kvepper til av og til. Har du kjent det lenge? Har jo 5uker igjen til termin da,men kommer hun no,så er hun velkommen.Er førstegangsfødende og har ikke vært borti dette før.Så visst det er moding så skjer det vel noe ganske snart da?hmm. Håper det blir modning på deg og at det skjer noe snart.Kan tenke meg det er skikkelig frustrende å vente og vente.Lykke til
Ladysoul Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Ja det kan være skikkelig vondt, man skvetter til liksom! Har kjent det ei god stund faktisk, uten at det har skjedd noe modning.... Er også førstegangs. Kjenner det jo mer og mer, så jeg håper at det skjer noe, det er sannelig på tide iallefall! 5 uker til termin, da må du ruge enda en stund...forhåpentligvis. Men såklart, å få en uke før termin hadde jo sikkert vært supert! Bedre enn å gå en uke over å vente Lykke til uansett
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Jepp gjør det. Ja er på tide no.Er vel tungt å gå over.Sliten og lei.Og vil se den lille snart.Men tiden går fort,så snart ligger du der med nurket ditt
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Dette husker jeg også at jeg hadde de siste ukene i svangerskapet sist. Stakk liksom plutselig til, og av og til hvis jeg satt i sofaen måtte jeg liksom sprette opp og krøke meg sammen på en måte.... av og til var det veldig vondt. Jeg endte med å gå to uker over tiden, og bli satt igang. Når jeg ble satt igang var det ingen modning og ingen åpning... Jeg tenkte at det var vesla som bevegde seg rundt inni der, og kom til å klemme mot nerver - det kan jo gi ilinger alle veier.... Nå er jeg 26 uker på vei med nr. 2.... spennende å se om det blir på samme viset denne gangen.... Lykke til iallefall! Håper babyen din holder seg inne i 2 uker til iallefall så du er "innenfor termin"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå