Tredjemann på vei :D Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har jeg aldri hørt om før nå! Leste om denne testen et sted her nå, og det hørtes jo veldig interessant ut da:-) Noen som har prøvd? Hva koster dette plumbopulveret og hvor får man kjøpt det?
Tante Bassa Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Hvordan utføres denne testen? Har aldri hørt om det før. Tror plumbo delges i de fleste daglivarebutikker.
Trulte76 Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 ja leste det unger gutt eller jenter hehe plumbo får man kjøpt på butikken..er jo et sånn avløpsrens..som løsner opp det i vasken når den er tett teten utføres sånn: kopiert fra der jeg fant det 1 ss plumbo i pulverform blandes med morgenurinen. La stå i 30 min før du ser på fargen på blandingen. Blå/grønn tyder på jente og Brun/svart/rød på gutt. Tiss først og ha plumbo oppi etterpå anbefaler jeg..siden det etser hehe jeg har ikke prøvd testen selv da
☆twinkle twinkle Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 noen som har troen på dette? Evetuelt har testet det ut:)
Tredjemann på vei :D Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Hmm...kanskje jeg skal prøve for moro skyld:-) Men er ganske sikker på at det blir jente da, så vet egentlig ikke om jeg gidder...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Om vi har plumbo skal jeg prøve i morra
Trulte76 Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 kopier igjenn her er jo noen som har prøvd ut da..sammenlignet med hva de fikk vite på UL Uker på vei: UL resultat: Plumbo resultat: ----------------- ------------------ ---------------------- Bibbi W 22 uker GUTT JENTE Losje 20 uker JENTE JENTE Anonym JENTE GUTT Anonym GUTT GUTT Så kanskje ikke helt til å stole på..visst ikke det er UL som tar feil da hehe
Gemini7 Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Jeg venter jente nr to og har prøvd testen i begge svangerskapene, flere ganger. Blitt grønt hver gang, så det stemmer på meg
Trulte76 Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 må man ha morgen urin da? litt artig bare teste for gøy hehe
Gemini7 Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har aldri brukt morgenurin, men kanskje fargen blir klarere da- mange som sier det blir veldig grumsete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå