arbeidsuhellet14.juli Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Skal vaske badet Rydde kjøkkenet Støvsuge Feste 50 ballonger i tråd og henge opp Pynte traktorsjokoladekake¨ Pynte bursdagsbord Brette bort 4 maskiner reine tørre klær Henge opp 3 maskiner nyvaska klær Gå med søppel Lufte hunden FØR jeg legger meg... spark meg, please Alt tar tid i dag, var på body work igår og er så støl at jeg snart dauer.
Mille** Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Oj!! Det var ikke måte på heller. Du trenger et skikkelig kraftig spark, stålsett deg for her kommer det: *SPARK*
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 det blir en sen kveld på deg ja, så få ræva i gir NÅ!!!!!!!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Thanks, skal krøke meg opp av stolen, vondt som f i baken, låra, magen, puppa og ryggen. Visste ikke at jeg hadde SÅÅÅÅ mange muskler.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 selv jobber jeg best under press:) gjerne til kloka 2-3 om natta, så 1 avslappende time på sofaen, før jeg går å legger meg:( sover jo så godt da! gledegruer meg til bursdagen til prinsen min om 16 dager (!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå