Gjest Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 http://www.nettavisen.no/verden/article1547388.ece
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 fy fader altså!!!! blei nesten på gråten når jeg leste dette..det skulle ikke vært lov!!!!!!!!!!!!!!! og nå kan hun ikke få barn heller...fy fader altså..vet egentlig ikke hva jeg skal si..ble litt satt ut nå
Tante Bassa Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Fy faen! Det er jo helt grusomt, tenk å gjøre noe sånt.
Trulte76 Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Blir det samme som å drepe et nyfødt barn dette!! Bare fordi de giftet seg forsent?!? hallo..ungen blir jo født unger ekteskap da Synes det er så ville tilstander i Kina ang å få barn..helt tulnt. å itilegg så kan hun ikke få flere barn..da synes jeg 1mill kroner er alt for lite å kreve i erstatning.. FORKASTELIG
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Ja,det er helt grusom,men jeg mener da at det er drap vi holder på med når vi tar abort i uke 12 også.Alle organer er ferdig dannet,de ligger bare der og gjør seg klar til å klare seg utenfor mors liv.Hjerte har slått i mange uker,fosteret kan bevege armer og bein og bøye på disse,alt er iorden,men trenger å modnes mer,for å kunne leve utenfor livmoren,Hvorfor er det så mange som akseptere denne form for drap,lurer jeg på.
simba>>>3gutter Skrevet 19. januar 2008 #8 Skrevet 19. januar 2008 Stakkars mennersker! Er glad vi har kommet litt lengere.
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #10 Skrevet 19. januar 2008 ble bare kvalm av å lese dette... skulle ikke vært mulig! drepe et barn fordi foreldrene ikke har fult loven, så trangsynt.. syke mennesker
Gjest Skrevet 19. januar 2008 #11 Skrevet 19. januar 2008 Dette vil jeg rett og slett ikke lese... Grusomme mennesker!
Linnea&Julie Skrevet 19. januar 2008 #12 Skrevet 19. januar 2008 Dette var jo helt vanvittig Det er drap ja!
ambumamma Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 må si jeg syns vi faktisk har det veldig bra i norge når jeg leser sånn. stakkars folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå