Gå til innhold

Abort i 9.mnd!!!!!! Det er drap det!!!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff vil ikke vite slikt....

Skrevet

fy fader altså!!!! blei nesten på gråten når jeg leste dette..det skulle ikke vært lov!!!!!!!!!!!!!!! og nå kan hun ikke få barn heller...fy fader altså..vet egentlig ikke hva jeg skal si..ble litt satt ut nå

Skrevet

Fy faen! Det er jo helt grusomt, tenk å gjøre noe sånt.

Skrevet

Blir det samme som å drepe et nyfødt barn dette!!

Bare fordi de giftet seg forsent?!? hallo..ungen blir jo født unger ekteskap da

 

Synes det er så ville tilstander i Kina ang å få barn..helt tulnt.

å itilegg så kan hun ikke få flere barn..da synes jeg 1mill kroner er alt for lite å kreve i erstatning..

 

FORKASTELIG

Skrevet

Ja,det er helt grusom,men jeg mener da at det er drap vi holder på med når vi tar abort i uke 12 også.Alle organer er ferdig dannet,de ligger bare der og gjør seg klar til å klare seg utenfor mors liv.Hjerte har slått i mange uker,fosteret kan bevege armer og bein og bøye på disse,alt er iorden,men trenger å modnes mer,for å kunne leve utenfor livmoren,Hvorfor er det så mange som akseptere denne form for drap,lurer jeg på.

Skrevet

Stakkars mennersker!

Er glad vi har kommet litt lengere.

Skrevet

ble bare kvalm av å lese dette... skulle ikke vært mulig! drepe et barn fordi foreldrene ikke har fult loven, så trangsynt.. syke mennesker

Skrevet

Dette vil jeg rett og slett ikke lese...

Grusomme mennesker!

Skrevet

Dette var jo helt vanvittig :( Det er drap ja!

Skrevet

må si jeg syns vi faktisk har det veldig bra i norge når jeg leser sånn. stakkars folk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...