___ Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er det bare jeg som synes spa er forferdelig kjedelig? Høres jo ut som dette er drømmen for de fleste for tiden.
NoDoubt Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har vært på spa-.hotell og det var ikke imponerende! Egentlig ganske skuffende:-( Jeg elsker massasje og dill;-)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Ja er nok BARE deg...hehe Elsker å bli tatt vare på og ha det godt.
*Magic* Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Spa er avslappende og deilig:) Godt for kropp og sjel. Er stor forskjell fra Spa til Spa da, så kanskje du ikke har funnet noe som passer for deg.
LINDA*** Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Tja, kanskje det er litt kjedelig? Men deilig er det også! Og dyrt, hvis en drar på norske spa-steder veit jeg :s
EnUndreneMor Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 jeg liker ikke spa, men det er for at det tar så lang tid.. men massasje er deilig.. men mer enn 1 time har iek jeg tålmodighet til:D
___ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2008 Selve masasjen kan jo være ok, om de bare ikke skrur på den forferdelige "beroligende" musikken som virker som om den er standard. Resten krever disiplin nokk til å trene skikkelig innimellom + minst en veldig god bok og en bunke med sjokolade. Da kan dagen bli bra.
Pixie Power Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Hmmm, kjedelig? Det skal jo ikke skje så mye, da. Litt av poenget er jo å slappe av, la andre pleie kroppen din, løse opp evt spenninger og få en avlsppende pause fra alt. Jeg elsker det :-)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 det er jo så deilig, har bare vært en gang, men lengter til bake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå