Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forhold har du og mannen din dere mellom?

Har dere "venne samtaler" , eller går samtalene mest om unger og oppdragelse etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samtaler om alt.

Fortiden, fremtiden, livet, meninger me ting, dårlige ting, gode ting.

+++

:)

Skrevet

Vi snakker om alt egentlig! Har masse gode venninner, men han er nok i bunn og grunn min aller beste venn :)

Skrevet

De virkelig dype filosoferingene må jeg ta med noen andre. Han er litt for jordnær til å ta av på den måten :) Ellers snakker vi om alt mulig! :)

Skrevet

vi er bestevenner samt kjærester, elskere. foreldre og samboere.

så vi snakker om alt, men jeg er flink å baksnakke. *uff skamme seg*

er ALLTID jeg som starter.. hehe.

men vi snakker om alt mellom himmel og jord,

Skrevet

ja, vi gjør også ofte det. Men eg må ofte holde igjenn ting jeg vil si (ting uten mening som tull og tøys bare) for han kan ofte tae det opp på den måten at han svarer at han ikke bryr seg om det , eller feks spørr hvorfor jeg forteller han noe så uinterresant. Vi sitter sjeldent/aldri å prater ilag på kveldene som venner. Han ser tv eller data, og jeg sovner tidlig eller leser blad. Vi liker ikke de samme tv programmene heller, så vi ser sjelda tv ilag også. kjedelig.

Skrevet

Vi er kjærester og verdens beste venner. Kan prate om alt mellom himmel og jord, fra alvorlige ting til fjås om alt mulig tull og vas. ;o)

Skrevet

Vi snakker om alt... han er min mest fortrolige venn og jeg kan snakke med han om vonde og gode ting, han er super til å muntre meg opp, trøste og støtte meg og backe meg opp. Vi snakker selvsagt myyyyyye om barna våre, som vi jo er så ufattelig stolte av, om jobb og skole mm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...