Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Det er langt til Singapore og, så den funker ikke like bra...Og varmt og for den del... Hmmmm
Gjest ->>- Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Bangkok er kulere enn Singapore. Men de to lar seg da utmerket kombinere, det auler av billigselskaper i strøket. Om problemstillingen er som tidligere kan du vel bare ditche svigerslekta på en strand i Thailand og ta en langweekend i Singapore - med din utkårede om han har oppført seg.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Joa, men Bangkok er ikke aktuelt - Phuket er det eneste aktuelle. Ikke for min del, men ser ikke ut til at det betyr så mye. Må dessuten sies at jeg er mer glad i Singapore enn Bangkok. Igrunn får jeg for meg noe rart med at jeg ikke kan ditche noen som helst. Så jeg må ha de beste grunnene i verden til at Thailand er et stort drittsted:) Selv om jeg i bunn og grunn ikke synes så.
Gjest ->>- Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 Det er i hvert fall enklere å argumentere for at Phuket er det enn at Thailand er det. "Det minner om Larkollen Camping"?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #10 Skrevet 18. januar 2008 Haha. Jeg aner ikke hvordan Larkollen Camping ser ut, men dette sier vel sitt; http://gfx.dagbladet.no/kultur/2001/05/28/camping6.jpg http://gfx.dagbladet.no/kultur/2001/05/28/camping2.jpg Allikevel ser jeg for meg at det argumentet blir klassifisert som svært usakelig og faller bort i mengden....
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 Litt ekkelt med all prostitusjonen?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 True, men noe sier meg at det kanskje er en grunn til at de gjerne vil dit...? hehe, neida:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #13 Skrevet 19. januar 2008 maten...søtt og for mye ingefær osv.Hadde ikke orka det i flere uker.
møkkamannensfrua Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 søt mat?kan tenke meg STERK!!!! j**** sterk..
♥Coxinelle♥ Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Var i Thailand i desember. Phuket øyen,-ikke byen. Gode runner til å ikke dra dit??? Eh... Vi hadde en fantastisk ferie!! helt utrolig. Men hvis du virkelig vil ha en grunn....Dyr tur (selv om det er uutrolig billig å leve der). I tillegg hadde vi en morgen "besøk" av en edderkopp på størrelse med hånda mi på badet! Rengjøringspersonalet jaget (!!!) den ut, men det la en bitteliten demper på oppholdet. Men ikke mer enn at vi nå holder på å bestille ny tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå