LINDA*** Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 En kveld uten samboer, og knotten sover på 3.timen. Hva er mere naturlig enn å gjøre om badet til en SPA-SALONG??? Har vaska og peela ansiktet. Fjerne svarte prikker. Lagt på fuktighetsmaske og kremet meg GODT inn i god fuktighetskrem:) Dette er ikke ofte!!! Men akk, så deilig;)
2smågull Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Ja det bør en gjøre oftere. Hver dag egentlig! er jo bare sååå godt.Holder velværekvelder hjemme hos folk også jeg. Og alle syns det er kjempestas!
LINDA*** Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 Sier du det? Så snill du er da Jeg pleier å sminke mine venninner når vi skal på byn å sånn jeg:) De blir så søte atte;)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 dere 2 høres jo ut som supre venner! alle skulle vært som dere2:)
2smågull Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 hehe. jeg holder sånne kvelder for alle. ikke bare venninner. og så handler de gjerne litt etterpå også da;) hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå