Gå til innhold

Fikk 100 tabletter og skal bare ha 29...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig. Etter å hatt spreng en uke etter ammeslutt fikk jeg resept på tebletter som skulle fjerne melka. Jeg skal spise 2 hver dag i 2 uker. og så fikk jeg 100. De hadde slutta med mindre pakninger. for de samme tablettene gis til folk med parkinson. Kosta en del også syns jeg da.var 275 kr for de. Irriterende! og så blir jo tabletter såå farlig når de blir gamle sier de. dumt å ha så store pakninger da.. Mye man skal irritere seg over også men.. hehe. men de penga kune jeg brukt til no anna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lever de du ikke trenger inn igjen - så slipper du å ha de liggende!

Skrevet

Skjønner, men det er faktisk sånn at hvis apoteket må anbryte en pakke, så tar de betalt for jobben. Det vil si at prisen omtrent blir den samme.

Skrevet

Du får selge de du ikke trenger videre på "svartebørsen". Kanskje du tilogmed kan tjene litt penger??:P

Skrevet

Mulig du KAN trenge alle.

Selv gikk jeg på 6 (!!!!!!!) 2ukers kurer for å bli kvitt melka da jeg hadde fått nr to.

Skrevet

Uff da! får ikke tro jeg må det. Er nr 2 dette også. ble ikke kvitt melka mellom de to. men ble jo ravid før jeg var ferdig å amme 1. også da..

FøTTaSkjÆrEt, fikk du noen bivirkninger av de eller? Så det var en hel masse som var vanlige bivirkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...