Gå til innhold

Nå nyter jeg fredagskvelden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg fått handlet til barnedåpen. Fikk med meg mannen og da gikk alt så mye fortere. Godt å slippe å baske med barnevogn og handlevogn og bæreposer helt alene. Og så er sukkerbrødet tatt ut av ovnen og sjokoladekaken funnet veien opp av fryseboksen. Sukkerbrødet ble bare litt nedsunket på midten, men det kan vel kamufleres ganske godt med krem og marsipan, tror jeg :-)

Arbeidsliste er skrevet til i morgen og så vekker jeg to blide, flittige tenåringsjenter før jeg stikker til frisøren i morgen, så er vel det meste av støvtørking og husvask tatt før jeg rekker hjem igjen? Det er jo lov å håpe og ønske og drømme.....

Tror nesten at jeg har oversikt og skal rekke alt jeg må før søndagen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo ut som en drøm det:-)

Og forhåpentligvis går drømmen i oppfyllelse om tenåringene er på godt lag:-)

Lykke til med den store dagen!

Skrevet

Ja, med tenåringer vet man jo aldri... Tror det er det mest forutsigbare jeg vet om! Men som oftest spiller de på lag når det gjelder...

Skrevet

Jeg håper de tenåringstøttene dine har hatt lyst til å hjelpe i dag, og jeg regnernesten med det.... :-) Jeg velger å tro at alle sure tenåringer egentlig vil være blide og snille, det er bare så vanskelig å få det til. Jeg tror jeg er tenåring enda jeg, sur og muggen, men inni meg vil jeg jo gjerne være blid og hjelpsom.

Jokke og valentinerne har en sang som heter "skinnet bedrar"

Fantastisk låt om hvordan man helt ærlig er menneske...

"Jeg har alltid vært så lett å lede, det er derfor jeg er så langt nede, skulle gjerne ha vært snill og hjelpsom, men jeg vil heller være full og slitsom...... skinnet bedrar..."

det er sangen min det.... og kanskje en og annen tenåring :-)

Lykke til med forberedelsene til i morgen, det høres ut som du til og med har tid til å nyte dagen i morgen, ikke verst bare det! ;-)

klem fra

Skrevet

Åh så vidunderlig det høres ut å kunne være ferdig i tide.

Det er noe jeg nok aldri kommer til å oppleve hihi.

Da vi hadde barnedåp dro svigerinna mi hjem fra kirken litt før oss andre og løp rundt med en bærepose og gjemte unna ting som slettes ikke skulle ligge fremme :o)

Lurer på om litt lett lobotomering kan gi meg bedre husmorgener....

Men uansett Frøydis. Senk skuldrene og nyt dagen i morgen. Den kommer ikke igjen.

Ha en fantastisk flott dåpsdag i morgen!

Skrevet

Synes det høres ut som du er godt i rute!!! Håper alle huslige gjøremål var utført da du kom hjem fra frisøren.

Ha en fin dag i morgen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...