Gå til innhold

MOLLUSKER!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mormor fant ut at de fire knoppene småtten har på magen er mollusker. Egentlig OK for det er visst noe alle kommer ut for i livet og man blir immun mot dem. De forsvinner av seg selv etter opptil to år. Den ene kom for ca en-to mnd siden og de tre neste er bittesmå ennå, men dette er jo veldig smittsomt og spres visst fort. Noen som har klart å få vekk molluskene på barna sine-hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva i alle dager er en mollusk? aldri hørt om...

Skrevet

Nesten som vorter. Ser ut som små kviser i beg,vokser så til en-to mm høye vorter, runde, flate på toppen med søkk på midten. Ufarget eller røde. Veldig vanlig visstnok. Ekkelt, men fint at det ikke var føflekker.

Skrevet

sønnen min hadde sine 4 på magen i nesten 2 år...de gikk bort av seg selv...men var snakk om å fryse dem vekk hvis di ikke gikk bort selv....

Skrevet

hei!

gutten min hadde mollusker i nesten 2 år. de gikk bort av seg selv da han fikk vannkopper. men så fikk jeg det. jeg har hatt det i litt over 3 år, og jeg har selv fjernet de med "skvise metoden". etter at jeg gjorde det har jeg ikke fått de igjen.

niesen min fikk det også, men de forsvant ganske fort på henne. det er nok litt forskjellig.

legen min sa at dette viruset "gjemmer seg" slik at kroppen ikke oppfatter det som noe unormalt. men at det plutselig kan bli oppdaget og da forsvinner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...