Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her synes stolt over å kunne imponere andre med sin innsikt i div som har med dop å gjøre. De tror det gir de status av en aller annen forvridd grunn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist du tenker på samme innlegg som meg nå så er jeg enig med deg. jeg har jobbet lenge i rus omsorgen og det er ikke kult for fem kalorier! har inntrykk over at veldig mange av de som bruker party dop og er ung synest dette er tøft.. og ivertfall og skryte om det etterpå... hvor mye de tok, hva de kan om stoffene... jaja.. de får no bare kjøre seg på ræv. det er synd at det er slik!

Skrevet

om det er meg dere sikter til som spurte om cola isted, så synes jeg langtfra dette er det minste kult. jeg trodde jeg hadde funnet drømmeprinsen. og finner ut av dette! jeg har sagt til han at han kan glemme meg. og han blir sjokkert, mener jeg overdriver, og at dette er helt normalt. tar det bare av og til blablabla. jeg skal ikke være sammen med noe dopvrak!

er skikkelig lei meg, og langt fra noe skryt fra min side =(

Skrevet

jeg tenkte ikke på deg=) men enkelte... og utenom innlegget ditt.. jeg snakket generelt først og fremst.

Skrevet

Neida. Ikke du. Men du spør på rett plass.. De står i kø for å fortelle hva de vet..

Skrevet

hehe.. ja nups.. de alle har professor grad i narkotika..=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...