Gå til innhold

5dg over tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel.. IKM var søndag-mandag, og mensen har enda ikke dukket opp. Negativ test mandag. Ingen symptomer i det hele tatt.. Hvordan tolke dette da? Mensen er alltid presis. Er det psyken som spiller meg et puss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være psyken (altså uteblitt menstruasjon av den grunn) eller du kan være gravid :-) Jeg hadde tatt en test til i og med at du tok sist test på mandag som er 4 dager siden. Lykke til (",)

Skrevet

Ja.. Dette er litt nervepirrende:) Jeg har en test liggende (som alltid:P), så tar den imorgen tidlig jeg. Hadde ingen symptomer gjennom hele forrige svangerskap, så.. Ikke lett dette:)

Skrevet

Nei d er ikke lett.... er jo så spennende oxå vetu, så lenge tanta ikke er kommet er d jo HÅP :-) (siden du er så presis ellers oxå i syklusen)... Da må du holde meg oppdatert i morgen hvordan d går med testinga. Jeg hadde heller ingen symptomer på graviditet i begge mine forrige svangerskap.... så jeg krysser fingrene for dg :-)

Skrevet

hei kona til pondus...

kan du ikke teste i kveld?

Er så spent:)

Skrevet

hehe.. jeg og!! Men jeg må liksom overhodet ikke på toalettet:S

-Men skal teste med engang imorgen, -så da skal jeg skrike ut! :)

Skrevet

Jeg hadde IKM 16, men ingenting.. Neg tester, og ikke antydning til TR engang..

Skrevet

Jeg hadde ikm forrige lørdag, altså en uke siden... Kun negative tester likevel:( -pluss tegn på at tr er rundt hjørnet; mens-smerter, "noe vil ut" der nede, brun utflod, såre brystvorter, litt blod på papiret mandag og onsdag...

Min tr har også alltid vært presis...

Skrevet

Nei... Negativ test idag også. Jeg skjønner det ikke helt, jeg som alltid er så presis. Nå er det nesten sånn at jeg håper at mensen kommer, så vi kan komme igang på neste runde. For nå er vel alt håp ute i grunn? Ingen symptomer hverken for gravid el mensen her (ikke engang den irriterede mens-kvisen min, hehe).

Krysser fingrene for dere over her som er i samme situasjon! Gi gjerne en lyd når dere vet noe mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...