Tommage♀♂ Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Hva annet kan jeg bruke som holder varmen?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Prøver så langt jeg kan å unngå det. Jeg kjøper de klærne de har på Cubus med bomull innerst mot kroppen og ull ytterst jeg. Gode og varme. Takler selv ikke ull inn mot kroppen, så da bruker jeg det ihvertfall ikke på datra mi som har atopisk eksem.
ano`num *17.03.10* Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Eksembarn er ikke anbefalt ull innerst. Da det kan irritere. Vi bruker bomull. Helst i lyse farger. De dagene det er skikkelig kaldt ute, bruker vi ull. Går greit med litt. Jeg klarer ikke å bruke superundertøy, mens rent ull går greit. Er også plaget med eksem. Men bruker ull kun når jeg går ut i kulde!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Nå er ikke mini noe særlig hardt angrepet. Har litt eksem på håndledd og knehaser, men blir merkbart verre når han bruker ull. Nå bruker han bomull mot huden og ull utenpå. Fungerer fint. Det finnes jo også klær med bomull innside og ull utside, funnet noen bodyer på Cubus.
Tommage♀♂ Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har brukt mye ull på datteren min, hun har eksem bak knærne, på hendene og rundt munnen.Nå er hun helt fin bak knærne, mens hendene og munnen ikke er bra. Har det sammenheng med ulla siden hun ikke er rød bak knærne der hun faktisk har ull inntil kroppen?
Fire småtroll Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Her i huset har vi atopisk hud, og er allergisk mot ull. Har tatt sånn utvidet allergitest på ryggen og slår ut på ull... Huden blir skikkelig rød, irritert og kløete av ull. Så vi bruker bomull inn mot kroppen. Eldste kan ha ull som mellomlag, bomull innerst, ullbukse/genser og dress ytterst, men mellomste blir helt gal av kløe selv om han har bomull innerst, så han bruker fleece. Han holder seg faktisk god og varm han også, selv uten ull.
grå :) Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 da hadde vi hatt to stk kjøttkaker her ganske kjapt ja. her bruker vi bomull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå