Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Er det noen som har profil på sukker.no? En venninne av meg skal på sukkerfest om et par uker, så da måtte jeg jo sjekke det ut. Syns det var skikkelig vanskelige spørsmål altså!! Nå gjenstår det bare å se om det virker
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 jeg har det. men det har ikke funka enda. jeg syns også de spørsmålene var litt "vanskelige" for det er mange av de som forandrer seg fra dag til dag, etter dagsfomen
Matja Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Puh, bra det ikke bare var meg ;-) Trenger ikke være anonym lenger da altså. Hvor lang sånn betalingsperiode har du? Jeg trodde det var gratis jeg. Det er jo ikke noe kjekt å ha en profil hvis ingen kan kontakte deg og du ikke kan kontakte dem. Hva er da vitsen??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 jeg har ikke betalt noe. fikk sånn 50 dagers gratis vip bruker ting. også etter det har jeg bare snakket med de sm har vært vip for de kan jo alle snakke med. det er ganske mange menn der som er superbrukere... hehe. hehe syns du er tøff jeg som tør og stå fram som sukkermedlem. sender deg nicket mitt på PM så kan du se hvem jeg er der inne ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 det tret vårt var jo ordentlig grønt... du har også mail
mamma til twins Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Ja, jeg har profil.. Det er mange trivelige menn der inne, men jeg tør ikke gå på blind date. He he. Er dritnervøs og har kjempe prestasjonsangst... Har noen prøvd seg på blind dates?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 har du? så gøy. skal vi "bytte" nick? (på pm) så kan vi se om treet vårt passer.. hehe jeg har møtt noen der i fra. noen snille, noen ekstremt sjalue, noen kjedelige osv. men ingen som sier BANG. hm... jeg syns det er litt vanskelig og ha noe og si til folk over lengere tid når man bare snakker sammen skriftlig
Matja Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Puh-endelig på nett igjen Jeg har vært masse på blind dates. Syns det var kjempegøy en periode. Det ble bare "Hei-hei, skal vi ta en kaffe?" Ikke noe vits å melde i ukesvis før man treffes, for som regel blir man bare skuffet da likevel. Jeg har datet lenge etterpå med folk, fått gode vennr og møtt noen skikkelige tullinger, så det kan slå mange veier:) Nå som lille gull bare er 8 mnd og jeg er i Bergen hadde jeg aldri turt!! Oslo er ganske mye større, ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå