Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå MÅ jeg bare skryte, for iløpet av én uke har gutten min:

- lært å krabbe (han tok sine første krabb forrige fredag, nå krabber han ordentlig)

- sakt navnet sitt, "titt-titt", "mjau", "brum" og i dag sa han "pappa"!

- han har fått den ene fortanna oppe og nesten den andre!

- lært å komme seg ned på mage fra sittende, uten å gå på trynet!

- lært å sette seg opp på kne for å titte opp i lekekassa og opp på to i sofan ved å holde seg i armlenet

- og i dag klatra han opp på meg (vi satt på gulvet) for å kose!! :D

Jeg er såååå stolt!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig!!! Grattis med "stor" gutt! ;o)

Skrevet

Artig!!!!

Hvor gammel?

Jenta mi har også lært seg å krabbe og å stå på knærne inntil ting:) hun er 6 mnd:)

Skrevet

..Og jeg er stolt av min pode som plutselig fant ut at han bare skulle gape opp og svelge ned apocillin dosen sin!! Vi har kjempet med hyl og skrik og spytting mm.... Og da han skulle få andre dose av 2 i kveld gapt han opp og svelget og var ferdig med det!! Spørst bare om det er like ok i morgen!!

( I går fikk han tak i en flaske med hostesaft, satte den ned på gulvet ved siden av kattematen... og sa "Pussi ha!" Jaja, han må vel få noe "vondt" pussien også!!)

Skrevet

også sier han 4-5 ord allerede??? jøsses, er ikke det tidlig da?

hadde ikke forventet noen ord på lenge jeg...:)

Skrevet

Vel... han SIER ikke alle disse ordene, men han har sakt de! :) Han hermer etter oss når vi sier det, han sier de ikke uoppfordret.

"Hei" sier han derimot hele tiden :)

Skrevet

så flink han er da:) lurer på hva snuppa mi sier først.....garantert pappa tenker jeg....litt snurt ja;) får begynne å øve...mmmaaammmmmaaaaaaa...

Skrevet

Jeg sa til han i dag at siden han har vært så flink til alt mulig nå, er det på høy tid å begynne å si mamma. Jeg sa "mamma" noen ganger, også så vi på et bilde av pappa (som er bortreist) og sa "se! Pappa!" Da sa snuppen pappa... Enda jeg hadde øvd på mamma først! :)

Pappan er borte enda et par uker, så da kan vi niøve på "mamma" ;)

Skrevet

ja sett igang...mmaammmmaa....maaaaaammaaaaa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...