Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Tenkte jeg skulle prøve meg litt på den kanelsaken jeg har lest så mye om her inne i det siste, så jeg fant fram det vi hadde av kanel. En sånn pose fra Black Boy med litt igjen i, og et sånt glass som er likt som alle de krydderglassene. Blandet først ut det lille i posen i litt biola, var søtt og godt. Så tok jeg fra glasset, men fytte!! Det smakte SKIKKELIG sterkt jo!! Merkelig at det var så stor forskjell på smaken, når det er samme merke på kanelen liksom?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå