mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. januar 2008 #1 Skrevet 18. januar 2008 Har dere leid bil på Kreta. Vi har aldri vært der med barn. Og lurer selvsagt på hvordan barnesetene er?? Er de litt ekle, møkkete? Og har de bakovervendte?? Vi har leid bil fra AVIS, som vi henter på flyplassen. Ja da vi finner fram.....Min kjære har jobbet der i flere år )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2008 #2 Skrevet 18. januar 2008 Nei, jeg har kun vært på Kreta en gang. Da med de store jentene som ikke trengte bilseter lenger. Vi kjørte mest buss vi. For taxisjåførene kjørte som galninger husker jeg!! Ellers er nok kanskje utvalget litt sånn bob bob sydover, men ikke overalt. Ville sjekket med et reisebyrå her i Norge, de vet ofte denslags! Når reiser dere?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2008 29. mai og 2 uker. Blir en uke for oss selv og så kommer resten av bøtteballetten etter. (min famile) Så siste uken blir vi 13 stk der nede. Jepp, reiseselskapet vet sikkert.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Så deilig da:-) Da møtes vi nesten i lufta - vi reiser 15.juni:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå